Saç sakala karışmış, gözlerim kan çanağı Dersin ’acep bu kimdi?’ görsen tanıyamazsın Bir zamanlar sevgiyle öptüğün al yanagı Çizgiler bastı şimdi görsen tanıyamazsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRSEN TANIYAMAZSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRSEN TANIYAMAZSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa ve öz.. şiir böyle bir şeydir zaten... birkaç dize ile bir romanın veye uzun uzadıya çekilmiş bir filmin anlattıklarından daha fazlasını anlatır..o birkaç dizeyi okuduktan sonra güzel bir roman bitirmiş gibi hissedersin kendini..tebrikler başarmışsın bunu..
Gölgem bana küsmüşken,düşlerim tek tek kaçar Ömrün hoş ezgileri kaldı yollarda naçar Zaman çileye mahkum yeni bir sayfa açar Şarkılar dile gelse duysan tanıyamazsın....MELTEM Çiloğlu
Bu kisa öz ve hayati bir dörtlükte anlatan anlamli siirinize bir dörtlükte benden olsun usta kalem affiniza siginarak.Saygilar selamlar uzak diyarlardan.
Öncelikle çok teşekkür ederim. Ama yazdığınız dörtlüğü görünce kızdım kendime 'bu kadar sağlam yazan bir şairin şiirlerini nasıl kaçırırsın' diye. Buradan çıkar çıkmaz sayfanıza gidiyorum şiirlerinizi okumak için. Selam ve Sevgimle.
Başlayıp bitiremediğim tek şiirdi bu. Baktım derdini anlatabiliyor, fazla uzatmaya gerek görmedim. Bıraktım böylece. Teşekkür ederim. Selam ve Sevgimle.
çizgilerin var oluş hikayesinin sitemi misali ...
yorgunluk mudur yoksa yorgun olmayı dilemek mi ..
hayatı özetler misali..
Yüreğinize sağlık.
Selametle..