~~balıkçı~~
sen ummanda tek iken,
düş yorgunu tek/inen hem batar... hem çıkar... kara yağız Balıkçı... Sen atarken ağların hasret kurar âlların... ne de deli çağların sevda kokan Balıkçı... teknen gibi dalarsın bir sigara yakarsın ne de içten ağlarsın hasret tüten Balıkçı... gözün ufuklarında sevdan şafaklarında şekb’in doruklarında kara bahtlı Balıkçı... SuS VaKTi 12.1.2011 06.49 kıymetli insan Nedret ÇİFTÇİ’ye armağandır.... |
Ve ben naçizane derim ki; Sen yaz genç kalem yaz. Çok yorum alması almaması önemli değildir. Baz değildir. Şimdi otur başla sıradan şiirlere tebrik yazmaya, bak ne çok yorum alınıyormuş:))
Bu şiirin iyi olduğunun göstergesi değildir.
Ya da mavi kurdeleli şiirler düşer güne. Yani ne demektir bu? Okuyucu beğenmiş, seçmiş, çok puan almış demektir. Oysa; Bakarsın 3-5 kişi puan vermiştir ama mavi kurdele almıştır! Çok daha fazla yorum, puan, favori listesine alınmış hakikaten şiir denilen nice şiirler vardır, lakin bırak kurdelenmeyi, böceklenmez bile... Demek seçki kurulunun kriterlerine uymamış!
Kişi seviyorsa yazmayı, yazabiliyorsa önce kendi için yapmalı bunu. Okunması, çok okunması ve paylaşımdır as'l olan. Öyle düşünmeli öyle bakmalı.
Mesela ben: Görürüm, bilirim sayfama gelip bir kez bile okumamıştır yazdıklarımı. Ama ben ruhuma yakın ve beğendiğim o kalemleri okumaktan hiç vazgeçmedim. Bak görüyormusun o kişi(ler) gelmemiş okumamış yazmamış bana diye hiç düşünmeyip hep okumuşumdur, okuyacağım da yayınladıklarını.
Haklı olduğunuz serzenişler olmuş olsa da; insan yazmayı okumayı sevmeli... Gerisi detay evlat detay...
Şiir harici yorumdan haz etmeyip, yapmamış olsam da, oldu bu kez sayfanızda.. Gelelim şimdi 'Şiir'e. Armağan edilmiş, düşünülmüş, yazılmış elbet güzel özeldir.
Saygımla...