İnan kendimden geçtim, kendime seni seçtim Varlığım sana kurban, seven kallbimi deştim Cevabı çok sert oldu, gözlerim yaşla doldu Duygularım perişan, aşkın uğruna soldu.
İtina ile baktım, tüm gemileri yaktım Bulamayınca seni, yıldırım olup çaktım Gök gürledi güm be güm, yıldızlar öbek öbek Bu aşk hiç unutulmaz, geçse de yedi göbek.
Nazar değdi bizlere, selam olsun sizlere Korkum yok bu uğurda, sor titreyen dizlere Makam mevkilere bak, tüm düşüncelerim ak Gündüz gecem karıştı, sanma havalar berrak.
Geçmiş ile gelecek, ayrılığı silecek Torunlara mirastır, aşkı herkes bilecek Acı çekerim inan, ayrılık olsa da giz Meydan okuyalım biz, bu aşkı tarihe çiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Aşkı Tarihe Çiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Aşkı Tarihe Çiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmiş ile gelecek, ayrılığı silecek Torunlara mirastır, aşkı herkes bilecek Acı çekerim inan, ayrılık olsa da giz Meydan okuyalım biz, bu aşkı tarihe çiz.
Torunlara mirastır, aşkı herkes bilecek
Acı çekerim inan, ayrılık olsa da giz
Meydan okuyalım biz, bu aşkı tarihe çiz.
yüreğinize sağlık hocam güzel şiir okudum