Üzgünüm seni sevdiğim için Sensiz yüreğime söz geçiremedim Bende mutlu olmak istiyorum Yoluna çıkmam ,bilmeni isterim Hoşçakal SEVDİĞİM hoşçakal...
Ne zormuş nefesin olmadan yasamak... Senın nefesinle yasıyorken sen gidince nefessiz kalmak.Ellerin yokken yaşamak ne boşmuş sevgilim tutunacağım bi dalım olmadan gözlerine bakmadan yasamak ne zormuş tamam deyip oldu deyip tekrar tekrar hayal kırıklığı yaşamak senın bıraktığın boşlugu doldurmak ne zormuş sevgilim ne zormuş..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜZGÜNÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜZGÜNÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen vardın bende sevdim Kopmak üzere tüm bağlarımız Sensiz olamam demiştin Ve biz ayrıldık...
Bir kalemde bu sevdayı nasıl sildinŞiirlerinizde hep büyük bir sevda işlenmekte.Konu beni ilgilendirmiyor ama bu konuyu çok güzel işlediğinizi söylemeliyim.
Böylesi hüzünlerle ayrılmak hem de, " Hoşçakal SEVDİĞİM hoşçakal..."diyerek çok acı...belki de sevinin en yoğun yaşandığı,fakat yüreğin en bedbaht oldu an bu an...Sevmek ve istemeyerek ayrılmak...burada sevenin,sevdiği için çaresizliği var...Mutlu olamama acısı...başka yerlerde arayacak...bulur mu bilinmez...Bulsa mutlu olabilir mi? Sanmıyorum...Burada yaklaşma kaçma gibi psikolojik bir durum var...Sevdiğni çok istiyor, fakat çeşitli nedenlerden, birlikte olamayacaklarını,mutlu olamayacaklarını anlıyor...Bu yüzden ayrılmak,kaçmak istiyor...yapabilirse tabi...Nitekim şair şiirinde;
Biz ayrıldık Bense kaybettim Derinlerde bir yara, ayrılık İzi silinmez ömrümce...
Bu dizeleri okuduğumuzda zaten her şey aydınlanmakta...İzi silinmez ömrümce...daha ne söylenebilir ki... Üzgünüm seni sevdiğim için Sensiz yüreğime söz geçiremedim Bende mutlu olmak istiyorum Yoluna çıkmam ,bilmeni isterim
İşte sonuç...çok yüce bir sevgi imgesi var...saygı duyulacak...fakat ne yazık ki...hayatta çoğu sevda buna benzer tezahür etmiştir...Hatta dahası derler ki, "severek evlenenler mutlu olamıyor" ...Bunu okuyucuların değerlendirmesine bırakalım...Bu şiiri bize takdim eden yüreği kutlarım...samimi, coşkulu, hüzünlü ve özveri dolu dizeler...Üzse de okumak ve paylaşmak güzel...saygılarımla...Entellektüel.
Biz ayrıldık Bense kaybettim Derinlerde bir yara, ayrılık İzi silinmez ömrümce...
Bir kalemde bu sevdayı nasıl sildin
Sen vardın bende sevdim Kopmak üzere tüm bağlarımız Sensiz olamam demiştin Ve biz ayrıldık...
Bir kalemde bu sevdayı nasıl sildin
Üzgünüm seni sevdiğim için Sensiz yüreğime söz geçiremedim Bende mutlu olmak istiyorum Yoluna çıkmam ,bilmeni isterim
..İlk ve son itirafım sana, yine duy istedim" diye sonunda böyle yazılan bir şiirim vardı, böyle geçiştirmek istedim. Yüreğinize sağlık. Özgün bir çalışma ve özgün bir şiir.
sayın kader oyuncusu, sevdadan kopuşu ve ardında çekilen özlemi dile getiren duygu yoğunluğu iyi işlenmiş şiirinizi beğeniyle okudum. seçtiğiniz resim şiirle bütünleşmiş.. tebrik ediyorum..
ılıkyağmurlar tarafından 1/12/2011 3:08:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kopmak üzere tüm bağlarımız
Sensiz olamam demiştin
Ve biz ayrıldık...
Bir kalemde bu sevdayı nasıl sildinŞiirlerinizde hep büyük bir sevda işlenmekte.Konu beni ilgilendirmiyor ama bu konuyu çok güzel işlediğinizi söylemeliyim.