__ Çok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin...? Unutmak anlam taşımıyor fikrimde,unutulduğunu sandığın her dakikam geçiyor seninle birlikte.Ne kadar istesemde kopamadım yine. __ Sayki yokluğunda anlamsız kelimeler buldu beni.Mutluluğun anlamı yeni güne gün yüzünle başlamaktı bende.İçime verdiğin huzur umutlarımdı yarınlarda ki günlerime. Sana olan sevgim yeterdi her ikimize.. Dön ve bana hayat ver,tükenmeden bu can bedende bul beni.... Ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa"SEVDİĞİM’...Asla unutulmadın.. Biz seninle ’SEVEREK’ ayrılanlardanız.Sebebi belli olmayan bir ayrılık. Ruhuma eştin.Unutmuş olsam seni çoktan hissederdin.....
SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT CÜZDANINDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))
BU CAN DARALMIŞ ÖMRÜME KALMAK İSTEMİYOR BEDENİMDE SEVDAM AĞLIYOR SENSİZ ÇARPAN YÜREKTE....
Çok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin...?
Come to snap my hopes:UMUTLARIM TÜKENMEDEN GEL... I resort to desperation in you hands:ÇARE SENDE BEN ÇARESİZLİĞİN ELİNDE...
HAVA PARÇALI BULUTLU VE KARANLIĞIN GÖLGESİ SAKLI YARINLARDA...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİN...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİN...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin...? SON ZAMAN ŞİİRLERİNİZDE ŞİİRİN BAŞINA VEYA SONUNA EKLEDĞİNİZ DÜZ YAZILAR DİKKATİMİ ÇEKMİŞTİ. GÖRÜYORUM Kİ BURADA DAHA DEĞİŞİK BİR YOLA GİTMİŞSİİZ BEN PARAGRAF ŞİİRLERİ ÇOK BEĞENMİYORUM DOĞRUSUNU İSTERSENİZ. YAZIMINIZI DEĞİL BÜ TÜRÜ ŞİİR GİBİ KABUL ETMİYORUM.YOKSA KALEMİNİZE ASLASÖZÜM YOK.BUNU DÜZ YAZI OLARAK SUNUYORSANIZ Kİ BEN ÖYLE OKUDUM ÖYLE YORUMLADIM HARİKASINIZ.
sevgi dolu dizelerinizde ümitsiz bir bekleyişin son çırpınışlarını gördüm efendim.. öncelikle vefalı yüreğinizi ve aşka dil olan kaleminizi kutlarım..böylesine seven bir yüreğin unutulacağını kesinlikle sanmıyorum..sevmek herzaman beraber olmak değildir..sevdiğiniz bel ki çok uzaklarda olsada inanın oda sizi hep özlüyor ve seviyodur..vuslatınız tezola..sonsuz saygılarımla...sevgiyle kalınız..ziya var
Merhaba:Uzun zamandır kayıplardaydınız hoşgeldiniz. Haklısınız bir vesiledir uzakta kalınmaya yar ayrılığıyla belkide kader de vardır kavuşmak adına . Çok teşekkür ederim. saygılar ...........
Ben neden demişim şiirimde, sizde nerdesin diye arıyorsunuz dost şaire.Bizler aramakla,sormakla geçiriyoruz duygu dolu günlerimizi.Satırlar ağlıyor,gönüller dağlanıyor.Duygu dolu yüreğiniz ve yazan kaleminiz hiç susmasın.elam ve saygılar. (+5)
SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))
Bitmemeli de bu güzel sevda.. yazan yüreğine sağlık tebrikler diyorum her dem selam sevgi dua ile.....
SON ZAMAN ŞİİRLERİNİZDE ŞİİRİN BAŞINA VEYA SONUNA EKLEDĞİNİZ DÜZ YAZILAR DİKKATİMİ ÇEKMİŞTİ. GÖRÜYORUM Kİ BURADA DAHA DEĞİŞİK BİR YOLA GİTMİŞSİİZ BEN PARAGRAF ŞİİRLERİ ÇOK BEĞENMİYORUM DOĞRUSUNU İSTERSENİZ. YAZIMINIZI DEĞİL BÜ TÜRÜ ŞİİR GİBİ KABUL ETMİYORUM.YOKSA KALEMİNİZE ASLASÖZÜM YOK.BUNU DÜZ YAZI OLARAK SUNUYORSANIZ Kİ BEN ÖYLE OKUDUM ÖYLE YORUMLADIM HARİKASINIZ.