(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mrhaba değerli dostum arkadaşım Mehmet Bey keşeke sesin güzel olsaydı çok sevinirdim bir şiirim bestelense söylenebilse mutluluk duyarım. O çok kıymetli yorumna çok teşekkür ederim... sevgiler, selamlar, saygılar...
Yâre hasret bağlarım, Taştı gönül çağlarım, Yârim gitti gurbete, Ben ardından ağlarım.
Ne söylersem genimdir, Akan kanım tenimdir, Beklerim haber gelmez, Yara derin, benimdir.
Günü güne ekledim, Hep yolların bekledim, Yârim darılır diye, Hüsrana aşk tekledim.
Yar sevgin bende solmaz, Göz ağlar, yüzüm gülmez, Ben derdinden ölürüm, Nazlı yar neden gelmez.
Bitsin hasret gel gayrı, Yaşama benden ayrı, Ayrılık zor geliyor, İşlesene gel hayrı.
Gül dökülsün dilinden, Söyle Cemal halinden, Bu hasrete bir son ver, Tut sevdiğin elinden,
BU NE MÜKEMMELLİKTİR Kİ OKUYUNCA AĞLAYASIM GELDİ HOCAM. YÜREĞİNİZE, GÜZEL KKALEMİNİZE SAĞLIK. BANA LAYIK GÖRÜP OKUTTUĞUNUZ İÇİN ÇOK SAĞOLUN ABİM. ALLAH YÜCE KALEMİNİZİ DAİM VE KAİM ETSİN.
Bitsin hasret gel gayrı, Yaşama benden ayrı, Ayrılık zor geliyor, İşlesene gel hayrı.
Gül dökülsün dilinden, Söyle Cemal halinden, Bu hasrete bir son ver, Tut sevdiğin elinden,
EVET GÖNÜL DOSTU HARİKA BİR ŞİİR TAM TÜRKÜ YAPILACAK DİZELER.UMARIM Kİ OZANLARDAN BİRİNİN DİKKATİNİ ÇEKER MUSİKİYE KAZANDIRILIR DİYORUM.KUTLARIM.SESLENDİRMEDE HARİKA OLMUŞ YÜREĞİNE SAĞLIK DOST SERTAŞADA TEBRİKLERİMLE
çok beğendim.
saygılar abime.