(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Orta Asya steplerinden bir saman inansal gelenegini Türkler Anadoluya günümüze kadar tasimis ,benim koyümde de vardi dilek agaci ,inaniyorum ki Anadolunun her köse bucaginda var, beni memlekete götürdü siiriniz sagolun Ayrica bir ressam arkadas su siralar dilek agaci resmine basladi ona da okutacagim siirinizi umarim yararlanir Saglicakla kalin (s nin altinda nokta var öyle okuyun lütfen , türkce karekterli klavyem yoktur)
Orta Asya steplerinden bir saman inansal grlenegini Türkler Anadoluya günümüze kadar tasimis ,benim koyümde de vardi dilek agaci ,inaniyorum ki Anadolunun her köse bucaginda var, beni memlekete götürdü siiriniz sagolun Ayrica bir ressam arkadas susiralar dilek agaci resmine basladi ona da okutacagim siirinizi umarim yararlanir Saglicakla kalin (s nin altinda nokta var öyle okuyun lütfen , türkce karekterli klavyem yoktur)
Acıların,ümitlerin mektuplarına ağlıyorsun... Duymuyorlar ki biliyorsun, Neden bunu kendine dert ediyorsun?
BURASI BENİ BAŞKA TÜRLÜ VURUYORKEN...
Sen dilek ağacısın, Bedavaya umut dağıtırsın, Ben de katıldım, dilek kervanına, Yazdım umutlarımı, Haydi gönder Tanrı'' ya mektuplarını
FİNALDEYSE BİR ANIMI HATIRLATTINIZ; ÜRGÜPTE DENEMİŞTİM BU DİLEK AĞACI MESELESİNİ BÜYÜK BİR TEPEDE KOCA BİR ÇINAR. DİLEKLERİM OLDUMU, OLMUŞTUR BİR ÇOĞU, ÇOĞU DA ÖMRÜMÜN BİR YERLERİNDEN ESTİ GEÇTİ RÜZGAR GİBİ. DİLEKLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİMLE... İNSAN UMUT ETTİKÇE YAŞARMIŞ. MAVİ UMUTLAR DİLİYORUM. SEVGİYLE KALIN.
annem de dilek ağacına çaput bağlamıştı , bağlarkende kendince gülmüştü..hoca misali olsa gerek ya tutarsa demişti....ne kadar doğru ve özel bir şiir bu böyle dilek ağacı birde hayata yansıması ve umud olması değişik hayatların, değişik renkte bağladıkları umud çaputları..ve değişik umudlar serzenişler..beklentiler...varışlar...nasıl dayanıyor diye düşünüyordum bu dilek ağacı bu kadar istek ve umud dağıtmasına karşın halen ayakta..hiç te kendince yorulmuş değil.. tebrikler.. çok manalı ve anlamlı bir şiir...