(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşadığımız dünyada seçtiğimiz hayat tarzımızın ya da seçmek zorunda kaldıklarımızın bir bileşkesi sanki yazdıklarınız...anlatılanları o kadar iyi etüd edebiliyorum ki şimdilerde... ya akıntıya bırakacağız hayatımızı ya da akıntıyı yönlendirecek hayatlarımız.... hissetmeyi bilen yüreğinize sağlık....
Çise çise yağmurda ıslandı hayallerim, Uykusuz gecelerde,zehir doldu kadehlerim, Gururla yükselen dağlarım, Doruklarınızda,sisli geleceğim, Eteklerinizde , umut açmadı çiçeklerim, Meçhule doğru uzayan yollarım, Gittikçe... kâh güneş açar,kâh dolu yağar, Ağlarım...
BU KURAK MEVSİMDE ISLATTIN GÖNLÜMÜZÜ. SU SU DİYE HU ÇEKİYORUZ OYSA..! (latifeydi şairem) HİÇ BİR YOL MEÇHULE GİTMEZ. HER UZANAN YOL NEREYE GİDERSE GİTSİN HEP AYNİ YERE GELİR. AĞLAMAYIN DERİM, KARANLIKTA DAĞ KARADIR, SABAHI OLDUĞUNDA NASILDA AYDINLIKTIR. SEVGİYLE KALIN SEVENDE SİZLE OLSUN. SAĞLICAKLA.
Çise çise yağmurda ıslandı hayallerim, Uykusuz gecelerde,zehir doldu kadehlerim, Gururla yükselen dağlarım, Doruklarınızda,sisli geleceğim, Eteklerinizde , umut açmadı çiçeklerim, Meçhule doğru uzayan yollarım, Gittikçe... kâh güneş açar,kâh dolu yağar, Ağlarım...
Ağla zuhal kardeş ağla ağlamakta aşkın sessiz sözleridir..Ağlaki gitsin gözyaşlarımızla ruh paslarımız iç çekişlerimizdeki acılarımız..Kutlarım kardeş yüreği..
Yokluğunda bahar ağlar yaz ağlar...
Kutluyorum , saygılarımla