(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKLAMBAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKLAMBAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra sana korkma derdim. ‘Korkma ! Seni çevreleyen karanlık, kaybolduğun siyah gözlerimdir…’
Ve biliyor musun ? Belki de saklambaç oynardık…
Şimdi, keşkeler arasında, birbirini kaybetmiş iki sevgiliyiz ! İkimizde artık kahve içmiyoruz…
Bu oyunu böyle oynamak istememiştik… ________________________________
Ben hep derim,ağır imgelerinde bataklığa saplamayın şu harfleri diye,birşeyler anlatmalı konuşmalı şiir benimle bu da işte aynen öyleydi..konuşurken benimle...tebrikler şairim...
Bahsettiğiniz hadiseden ben de muzdarip oluyorum çoğu şiirde.Öyle bir diziyorlar ki ifadeleri ardı ardına, insan okumanın hazzına varmaktan çok anlamak için çabalıyor... Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Konuşan şiirlerde buluşmak dileğiyle...
Bir kere keşke demeye görsün insan maalesef sonu gelmez olur keşkelerin... Keşklerinizin olmadığı şiir tadında bir hayatınız olması dileğiyle... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun dost...
İstediğimiz gibi yol alsa keşke, hayat için çizdiğimiz çizgiler, istediğimz rolü canlandırabilseydik keşke hayat sahnemizde. Hayata dair serzenişler değil bu keşkeler, biraz daha mutlu olabilmek için masumca beklentiler. İşte böyle durumlarda belki daha iyi anlıyoruz, hayattan güzel olanları umut ettikçe, gün geçtikçe biraz daha yanlızlaşıyoruz.
:))) Aysu ben sana haftasonlarını o kadar hareketli geçirme dedim değil mi? Bak sonra hafta ortasına kadar düşmüyo hızın. Allah aşkına buna nasıl şiir yazılır :)))
40 yıl hatırası var ya bir yudumluk kahvenin şimdi geçmiyorsa boğazdan hatırası geçer film şeridi gibi gözlerden özlemek güzeldir şair özlem sevgiyi besler sevgide umudu yaşamayı der şairler şairin dünyası böyle sanırım özledikçe sever sevdikçe umutlanır, yaşar
sonra; satır satır yürek dizeleri son mürekkebe kadar kusar.
Sonra sana korkma derdim.
‘Korkma !
Seni çevreleyen karanlık,
kaybolduğun siyah gözlerimdir…’
Ve
biliyor musun ?
Belki de saklambaç oynardık…
Şimdi,
keşkeler arasında,
birbirini kaybetmiş iki sevgiliyiz !
İkimizde artık kahve içmiyoruz…
Bu oyunu böyle oynamak istememiştik…
________________________________
Ben hep derim,ağır imgelerinde bataklığa saplamayın şu harfleri diye,birşeyler anlatmalı konuşmalı şiir benimle bu da işte aynen öyleydi..konuşurken benimle...tebrikler şairim...