(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖPRÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖPRÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne saçı teli gibi ince, anne saçının elinde bıraktığı sevgi kudreti ya da o saçı elde edene kadar beslediğin nefretin kadar
Tek yönlü sadece insani sevgi açısından ve bunu anne gibi en kutsal olanla özdeşleştirerek o sırattan geçişin kolay yolunun kısaca insanı insan yapan sevgi, saygı gibi değerlerle örtüştüren çok kıymetli dizelerdi.
Keşke diğer açıdan da değinseydiniz sadece geçişi kolay kılan sebep değil aynı zaman da zorlaştıran zıt duyguyla nefretle, düşmanlıkla da bağlantı kursaydınız diye düşünmeden edemedim.
Anne saçı teli gibi ince, anne saçının elinde bıraktığı sevgi kudreti ya da o saçı elde edene kadar beslediğin nefretin kadar
Tek yönlü sadece insani sevgi açısından ve bunu anne gibi en kutsal olanla özdeşleştirerek o sırattan geçişin kolay yolunun
kısaca insanı insan yapan sevgi, saygı gibi değerlerle örtüştüren çok kıymetli dizelerdi.
Keşke diğer açıdan da değinseydiniz sadece geçişi kolay kılan sebep değil aynı zaman da zorlaştıran zıt duyguyla nefretle, düşmanlıkla da bağlantı kursaydınız diye düşünmeden edemedim.
Ders gibi dizelerinizi kalben kutlarım.
Saygılarımla.