(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstesekte istemesekte her geçen yıl verdiklerinden çok aldıklarıyla bizi ömür denen nimetimizden bir yıl daha mahrum etmekte..
Şiirin ana teması son bölüm olmalı bence, çünkü harika mesajlar içeriyordu.. Hele gülen yüzlere bu kadar hasret kalmışlığımız varken..
Tüm insanlığa hayırlara vesile olsun ve şairin dediği gibi herkesin yeni yıl boyunca yüzleri gülsün inşallah, ilkeler çerçevesi asla vaz- geçemeyeceğimizdir belirtmek isterim bu arada..
Kısa fakat anlamlıydı şiir, kutlarım şairi vede şiirini TEBRİKLER..
Hanımefendi, yılın değil yılların sorununa ömrünüzden özveride bulunarak, çözüm bulmasını istediğiniz bu yılda dileklerinizin kabulüne,yürekten katılır,sizi böyle hayati bir konuyu işlediğiniz için kutlar iyi yıllar dilerim.
Atatürk ilkeleri ışığında, Huzur,barış, Aydınlık bir gelecek, Gülen yüzler İstiyorum. ........Bende size katılıyorum tüm kalbimle.Sevgiler.Mutlu yıllar
Atatürk ilkeleri ışığında, Huzur,barış, Aydınlık bir gelecek, Gülen yüzler İstiyorum.
Bize bu Cennet Vatanı armağan edenlerden Allah'ım razı olsun.Gülen yüzleri görmek, maziden geleceğe köprü kurabilen insanlarla dolu bir ülkede yaşamak en büyük hayalimizdir...Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum.Selamlar,saygılar,mutlu yıllar...