(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Genimizdeki Öpücükler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Genimizdeki Öpücükler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorum yok, demiştim.Düzeltiyorum.Öpüşmek eski dildeki adı bûse. Bir bûseye neler adanmış ve ne şiirler yazılmış bûseli.Çok hoş anlamıında yorum yok demiştim.Evet çok hoş."Yârin dudağından getirilmiş bir katre alev" tadında.Tebrikler efendim. Saygılarımla.
ismailadil tarafından 1/21/2007 3:20:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Böylesi durumlarda genelde sadece zevkten dört köşe olabiliyorum sevgili dostum--)) Beşgen ve çokgen olamadım henüz..Ama engüzelini siz başarmışsınız yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Bir bûseye neler adanmış ve ne şiirler yazılmış bûseli.Çok hoş anlamıında yorum yok demiştim.Evet çok hoş."Yârin dudağından getirilmiş bir katre alev" tadında.Tebrikler efendim.
Saygılarımla.
ismailadil tarafından 1/21/2007 3:20:32 PM zamanında düzenlenmiştir.