(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diyorum ki! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diyorum ki! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık sevgili Rana,böyle güzel dilekleri taşıyan bir yüreği öncelikle meleklerin öpmesi gerekir biraz tereciye tere satmaya benzedi ama olsun doğrusu bu sizin dileklerinizi bu güzel dilekleri size gönderiyorum ben de sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Hay ağzını öpeyim sabişş, şeyy pardon yani ne güzel diyorsun anlamında:)) Bu arada seni bilmem ama ben dilime lâl istiyorum:) Kız nesli, dur yavaş, bana da bırak, "tüm sevgimle" diyorsun da, "kucaklıyorum" diyorsun da:)) Sahi sevgimi kucaktan çıkar, kucak mı sevgiden, aman her neyse sevgiler işte, dostlukla...
Her insanın bir ışığı vardır. Cahilce esen rüzgarların ışığınızı söndürmesine asla izin vermeyiniz.. Var gücünüzle içinizdeki karanlığı gün ışığına çıkarınız ve etrafınızı aydınlatınız...
Okuyanın içi huzur doluyor..
Çok güzeldi..Kutluyorum Sabiha Hanım.....E.A.