(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERTSİZ EDÎB VE ŞÂİRLER (5) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERTSİZ EDÎB VE ŞÂİRLER (5) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
maşallah filozof filozofluğunu yapmış yine . tk kelime muhteşemsiniz tebrik ederim. Bu yazılanları anlamak için arpca bilmek gerekir mahreçler nereden çıkar nasıl okunur hele boğaz harfleri uğraş ister kullana bilmek için. Yaptığınız çalışmalar çok güzel öğreti bakımından bizler açısından kutlarım sizi. kelimeler adeta dans ediyor ediyor elinizde Selamlar Saygılar...
Usta.Herkezin çaresizkaldığı yerde işe yarayabilendir.Bunu sizde herzaman gördüm.Elindeki malzemeyi zayi etmeyen ve günbe gün ilerleyen şiirinize bin selam olsun.İnsan gittiği yere huzur götürendir.Ben bunu sizde ziyadesi ile görüyorum.Mevla yüreğinizi kavi kılsın. ****İnsan ya eğitir yada eğilir.eğiten olmanız aldığınız bilgi birikimle değil hayata verdiğiniz değerle ilişkilidir.Siz değersiz iseniz hiç bir şeye değer verme şansınız zaten olmaz.Eğer değerliyseniz hangi konumda olursanız olun işe yararsınız ki;bu insanın misyonudurzaten.*****Sizi ben bu konuda da başarılı bulşuyorum. ***Bir yoruma yazdığınız ***"Bize yüzde elli sekiz koyun dediniz siz yüzde yüz keçisiniz" ifadenizden dolayı da teşekkür etmek isterim.Mevla yüreğinizce versin.sevgi ve selam.
yeğinadnan tarafından 12/29/2010 11:02:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Arapçada harflerin mahreçlerini anlatmışsınız da..Bunlardan anlamak herkesin kârı değil.Tecvit gerektiren bilgiler var.Sün-bül derken yapılacak izhar'ı anlayabilmek gibi.. Şiir harika...Bu kelimelerle şiir yazmak bence hem bilgi hem yetenek ister... ... Mâhir edîb ve şâir, kelimeyle zar atmaz Kullanırken de satranç, ustasını aratmaz
Kalemiyle bilardo, oynar cümle yazarken Mürekkebi bal gibi, akar ondan sızarken
Bir iğne olmalıyken, kalem şimdi bir makas Her kelimeyi kesme! şâir ve terzi Vakkas.. .. Kelimelerden petek, yap eğer bir arıysan Gül olup açsın hepsi, şiirin gülzârıysan ....Usta şair kelimelere dans ettirir...ipek kelimelerle kumaş dokutur tezgahta, gül açtırır gülizarda, Kevser döktürür gözlerden..Nakış gibi işler kasnakta her bir kelimeyi.. Tebrikler siz onlardan birisiniz zaten.. Slm ve dua ile.. ESRA
vuslat05 tarafından 12/29/2010 12:28:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirin muhtevasını genişleten yorumunuza teşekkür ederim. Arapça harfleri bilmeyenler için biraz zor. Bu kaideleri koyarken, Kuran okumasını ve biraz mahreç bilen kişileri nazar-ı itibara aldım. Şunu görmelerini istedim: Kuran dili bir nevi şiir dilidir. Allah,Arapça'daki kelimeleri, Kuran'da kullanırken özenle seçmiştir. Kuran dili tesadüf dili değildir. Bana göre iyi bir şair olmak için kişinin kuran okuyan biri olmalıdır. Ağız ve zihin Kuran'daki şiirsel kalıba alışmalı. Benim şiirdeki uslub ve dil Kuran'daki şiirsel yapıdan beslenir. Büyük şairlere bakın, Kuran okurlar çokca. Çok Kuran okuyan kişi bence uslub bakımından daha iyi şiir yazar. Mana şaire kalmıştır.
Yaptığınız çalışmalar çok güzel öğreti bakımından bizler açısından kutlarım sizi.
kelimeler adeta dans ediyor ediyor elinizde Selamlar Saygılar...