(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Beğenmiyo Musun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Beğenmiyo Musun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin istediğin böcük olsun... Ne kadar istersen gönderiyim adresine..., Biz Bİ ARA EMİNÖNÜNDE böcükcülük yaptık... Yok ya... O boncukculuk duu.. Ya her neyse.. Senin şiirine bu kadar sevgimiz ...beğenimiz konuyo.. Sen daa ne böcüğü istersin bre ... A bak yukarda ne demiş abimiz.. Erkek olsaydı bu fotoyu boş geçmezdi... hacı abi biz şiire bayıldık beaaa... fotodan bize ne... şiir harika olmuş... kısa bi ok gibi.. eminim zamanında atıldığında bazı bakar körtlerin bi yerlerine isabet etmiştir.. Çok sevdim şirini.. Selam ve dua ile..
Hanımefendi,böcük-möcük anlamam.Yazılana bakarım.Anlarsam mesele yok,anlamazsam sorarım.Bir defa anlamadım ve sordum.Büyük beğeni ile de okumaya devam ediyorum.Tebrik eder, saygılar sunarım.İrice bir BÖCÜK bu taşlı şiire benden.
Merhaba dostum tebrik ederimm güzel dizeleri beğeniyle okudum ,gönül emeğini de tüm içtenliğimle kutlarım.Ustasının kaleminde mükemmel bir şiir okumanın zevkine vardım. Kutlarım , yeni yılın mutluluk ve güzellikleri getirmesi umuduyla..
Ne kadar istersen gönderiyim adresine...,
Biz Bİ ARA EMİNÖNÜNDE böcükcülük yaptık...
Yok ya...
O boncukculuk duu..
Ya her neyse..
Senin şiirine bu kadar sevgimiz ...beğenimiz konuyo..
Sen daa ne böcüğü istersin bre ...
A bak yukarda ne demiş abimiz..
Erkek olsaydı bu fotoyu boş geçmezdi...
hacı abi biz şiire bayıldık beaaa...
fotodan bize ne...
şiir harika olmuş...
kısa bi ok gibi..
eminim zamanında atıldığında bazı bakar körtlerin bi yerlerine isabet etmiştir..
Çok sevdim şirini..
Selam ve dua ile..