(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hikayesiz Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hikayesiz Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi,ortak kanaatimiz,güzel yazdığınız şeklindedir.Hikayesi kurgudan ibaret olanları da iyi kurmuş olmalısınız ki;biz varmış gibi okumaya devam etmekteyiz.Tebrik eder saygılar sunarım.
SİZE ESMACIĞIM DEMEME İZİN VERİRMİSİNİZ ESMA KAHRAMAN. ÖYLE TATLI ÖYLE GÜZEL ŞİİR YAZIYORSUNUZ Kİ BAYILIYORUM VALLAHİ. NE OLUR BIRAKMAYIN YAZMAYA DEVAM EDİN, SÖZLERİNİZ AĞZINIZDAN BİRER İNCİ TANESİ GİBİ DÖKÜLÜYOR VALLAHİ. SİZİ YÜREKTEN KULARIM SEVGİYLE KALIN.
Alptekinyazar tarafından 12/28/2010 5:05:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
her şiirin vardır mutlaka bir hikayesi, kimi hikayesini yazar kimi şiirini , hikayede şiir okuyana kalır, şiir de ise hikaye okuyanadır, ikisini de yazarsan okuyana ne kalır ki......
"istemem, yan cebime koy" asıl hikayesi olan şiir bu bence. Kurtlu-kuşlu, kelebekli-böcekli şiirler ağlayıp dursunlar bir köşede.
Bu vesileyle dönüp eski yazılarınıza baktım. Ne mükemmel, kısa ve özlü şeyler. Bir deneme ve makale ustasıyla karşılaştım. Hele şu eski yazdıklarınızı okuyayım da, yenileri takibimde olacak. iyi ki gördüm, geç de olsa.
Degerli şairemm şiirleriniz aglamasınnn hüzün olmasınnn mutlulukdan dizeleriniz inlesinnn kısa ve öz anlamlı şiirlerinizi artık mutlulukdan yana beklesek olmazmıı?? tebriklerrr