(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Parça Pinçik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Parça Pinçik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam size göre bir serzeniş yine harikuladelik var . tatlı ama sitemkar hos ama ne demeye çalıştığını gayet açık ve net vurgulayan. kalemine saglik dost şaire.. sitem ederken bile tebessüm etmek derim buna ben alabildigince ..
o yazıyı bir an önce paylaşmak istiyorsun o an değil mi? bazan bana da oluyor,özellikle duygu yoğun şiirlerde.. eee ne yapalım.. sabır hayatın özü...bekliyoruz mecburen..
Demek ki neymiş? Burası Agora Meyhanesi değil Burası kalbi parça pinçik olmuş şairlerin sayfası... Bence üzülmeyin sadece 24 saat sonra yeni yazınızı ekleyebilirsiniz Hem 24 saat dediğin nedir ki, 1 Günde gelir geçer :)
Tebriklerimle Saygı ve sevgiyle kalın... NOT: Değerli Esma Hanım, siz bu işi iyi yapanlardansınız. Bu türden tebessüm ettiren bir şiirinizi şimdiden 31 Aralık'a hazırlayın da sayenizde Yeniyıl'a gülerek girelim...