(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERTSİZ EDÎB VE ŞÂİRLER (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERTSİZ EDÎB VE ŞÂİRLER (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazıkki bu artık ülkemizde,dile ve dine karşı o kadar küfür ve inkarlar,yozlaşmalar had safaya vardıki,sözde biz yazarlarda edebiyat adına bunlara çanak tutuyor,sineye çekerek sayfalarında çarşaf çarşaf yorumlar yazıp duruyoruz.Vay halimze vay halimize.Şairim kutlarım.Fazla şimşekleri almayalımmı alalımmı....? Ülkem,birliğim adına değer bu.
Gerek sosyal gerek ahlaki gerekse hamiyet hislerinin dilin dejenere edilerek yapılabileceğini belgeleyen ve bu konuda malesef Başarıya giden yolun ise Edip tembelliği ve fikirsizliğin baş aktör olduğunu hem hal diliyle hem kal diliyle anlatan güzel bir eser. Dilimi kes, kopar, at!; ama dokunma dile Lazımdır dil kalbime; çektirme bana çile......Kalbime.KAVMİME olsa daha genel bir ifade olurdu.
Fikredemeyenler küfrederler.Olgusunu bu şiire taç yapmış beyiti şerefle alıntı yaptım.Ellerinize sağlık.
Aslında kendileri, anlamaktan âcizdir Âcizlerin yaptığı, tek şey dile tacizdir
Yüreğinize ve kaleminize sağlık güzel dost , sayfanızda güzel eserler gördüm ve zaman buldukça misafir olacağım, bu anlamlı şiiriniz içinde teyekkür eder saygılar sunarım.
Bir nebze İslam’adır, içindeki hınçları
Dilini kopar ondan, yeter dini tahribe
Yüzyıllar sonra olur, bir hilkat-i garibe
Dilini kopardınız, bu zavallı bülbülün
İsterseniz hâline, maymunlar gibi gülün
Gülzâr-ı edebiyat, şuâraya mezârdır
Lisânlarını tenkîd, rûhlarına âzârdır
Soner Çağatay / 28 Aralık 2010 / Wuppertal
Kelimeler:
SÜPERDİ ŞAİRİM..