(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZELDEN EBEDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZELDEN EBEDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece gündüz, hep dönerim, Yar yoluna hem konarım, Güneş gibi ben yanarım, Aradığım dosttur benim.
Derya oldum, bak taşarım, Dostsuz ben nasıl yaşarım, Ayrılık neden şaşarım, Aradığım dosttur benim.
Oldu bana şu dünya dar, Aşkın kurdu bana radar, Nefesim sonuna kadar, Aradığım dosttur benim.
Olunmaz mı hiç aşkı mert? Ezelden, ebede çok sert, Onarılmaz asla bu dert, Aradığım dosttur benin.
Gelmişim ben dost ilinden, Koku saçarım gülünden, Cemalimin şu gönlünden, Aradığım dosttur benin.
Dostum siirin cok güzel begeniyle okudum aslinda sen gercek dostu bulmusun herkesin arayipta bulamadigi dost(allah) ben inaniyorumki senin Allah sevgin onu sana gercek dost olarak bahsetmis zaten onun sevgisi olduktan sonra gerisi yalan. Kutlarim yüregine saglik.
Gelmişim ben dost ilinden, Koku saçarım gülünden, Cemalimin şu gönlünden, Aradığım dosttur benin.
dost demek o kadar kolay değil hocam. dost uğruna her şey yapılır. asıl dostu bağrında hissetmeli kendin önce dost olmalı ki dostu arayabilsin. dost değilsen gerçek dostu aramak lezetsiz.!!!
iŞ ÇIKARMA BEN GERÇEK DOSTUM VE GERÇEK DOSTUMU ARIYORUM. Değerli şair dostum güzel yorumunuza çok teşekkür ederim.. saygılar, sevgiler, selamlar. Yeni yılını kutlarım hocam.. BEN DOSSTUM VE LEZETLİ BİR ŞEKİLDE DOST ARIYORUM... ANMA LEZZETLİ DOST NEREDE HANİ?..
Sevgili Dost, Kendine göre bir cizgin var. Bu cizgiyi sakın bozma. Gönülden yorumlanmış bir şiir. O saf ve temiz, yüreği kutluyorum. Gönlün var olsun. Sevgilerimle...
Şaire şiir yazdıran sevgidir, şiirleri güzelleştirende verilen dostça mesajlardır, şair dostluğun ve dostunun kıymetini bilir. Şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Tebrik ederim üstadım, var olsun değerli gönlünüz ve de kaleminiz..
* * * *2011 DE BÜTÜN GÜZELLİKLER İNSANLIK ADINA OLSUN* ˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★2011★ YENİYIL'DA★* 。*˛. ˛°_██_*.。*./ ♥ .˛* .˛。.˛.*.★*HERŞEY*★ 。* ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛.* ˛_Π_____.♥GÖNLÜNÜZCE OLSUN♥ ˛* ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •.˛*./______/~\plain*. ˛*.。˛* ˛. *。2011 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...... *2011 UMUTLARINIZI GERÇEKLEŞTİRSİN TEMENNİSİYLE* * YENİ YILINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM* Sağlıklı, sevgilerle, huzur ve mutluluk içinde geçen, uzun bir ömür diliyorum.. Yeni bir yıla girerken, sevgi ve barış olsun dünyada, yüreğimizdeki dua her zaman insanlık için olsun.. Savaşların, acıların ve felaketlerin, geçip giden koca bir yıl gibi geride kalması umuduyla.. Nice yıllara...
Allah, kimseyi dostsuz, umutsuz ve mutsuz kılmasın, der; güzel ve anlamlı çalışmanız/paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, dost şair.
Dost üzerine çok şey söylenebilir...Hakiki dostlara ihtiyacımız var...her zaman...Yüreğine ve kalemine sağlık güzel şiiriniz için ...tebriklerimle...Entellektüel.
Çok sağol çok değerli şair dostum ondan da öte müsadenle kardeşim o çok güzel yorumuna çok teşekkür edrim. Kucak dolusu selamlar sevgilerr... Sizede mautlu yıllar diliyorum..
Merhaba dostum tebrik ederimm dost yüreğini kutlarım, gönül emeğini de tüm içtenliğimle kutlarım.Ustasının kaleminde mükemmel bir şiir okumanın zevkine vardım. Kutlarım , yeni yılın mutluluk ve güzellikleri getirmesi umuduyla.. Sevgi ve saygılarımla
Şimdiki dünyada en muhtaç olduğumuz ve zor bulduğumuz bir şeye dikkat çekmiş şiir: Yani dosta. Her şey inkıtaya uğruyor. Bunlardan biri de dostluk. Gerçek dostu bulan gönüller, yalnız kalmaz bu alemde. Bize o dost gerek, bulanlara ne mutlu.
Şiir konu açısından değerli bir konu. Sade ve akıcı bir uslub bize konuyu sunmuş. Başarılı bir sunum.
Güzel şiir ve dostlara vasıl olmak nasib olsun bize.
dostluk üzerine yazılmış anlam ve anlatımı olağanüstü güzel, akıcı ve ahenkli bir hece şiiriydi. severek ve hazla okudum. tebrikler ve de saygılarımı sunuyorum..halilşakir
Sevgilerin en güzelini barındıran bir kavram dostluk.Neşemizi paylaşıp mayaladığımız, kederimizi paylaşıp su misali kaynatıp uçurduğumuz...Dostlara güzel bir sesleniş olmuş şiiriniz...Tebrik ederim Cemalettin bey.En kalbi selam ve saygılarımla...
Gece gündüz, hep dönerim, Yar yoluna hem konarım, Güneş gibi ben yanarım, Aradığım dosttur benim.
Derya oldum, bak taşarım, Dostsuz ben nasıl yaşarım, Ayrılık neden şaşarım, Aradığım dosttur benim.
Oldu bana şu dünya dar, Aşkın kurdu bana radar, Nefesim sonuna kadar, Aradığım dosttur benim.
Olunmaz mı hiç aşkı mert? Ezelden, ebede çok sert, Onarılmaz asla bu dert, Aradığım dosttur benin.
Gelmişim ben dost ilinden, Koku saçarım gülünden, Cemalimin şu günlünden, Aradığım dosttur benin.
Üstadım değerli dost kalemin var olsun Anadoluda ne zaman ayrılık rüzgarları esse yüreği engin şairler dost ve güzel dostluklardan birleştirici mesajlardan dem vururlar ve eserinizde günümüz yaşamına uyğun dostlukların arandığı birlik beraberliğin manevi duyğularla besleneceği bir zamana tam 12 den denk gelmiş selam ve dualarla dosta sayğılar