Bu gün 26 Aralık 2010 pazar.. Erol büyükburç…”yalnızlık yarası”nı öyle nefis yorumluyor ki..hem melodisi hem sözlerin anlamı öyle derin ki..
ben yalnızlık yarasına merhem bulamayanlara ithaf ediyorum bu şiirimi mavileri,hayatınızdaki mavi umutları yeşertmeniz ve canlı tutmanız ümitlerimle……
garip bir şehir… garip bir gece… menekşelerime su verdim çocuksu bir tebessümle konuştum onlarla sonra tıp…tıpp…tıppp… yağmur atıştırmaya başladı başımı uzattım pencereden dışarı yağmur yüzüme ve cama çizikler atmaya başladı gözlerim yorgun ,puslu ve kısık uyku mahmurluğuyla kapanmak üzere gözlerim ellerim tutmuyor artık … garip bir şehir garip bir gece kâbus gibi bir uyku…uyku denilirse… kalp çarpıntıları içinde âniden sıçradım kalkıp lâvaboya yürüdüm ter içinde… gözüm takıldı pencereden dışarıya dolunayın puslu ışığında “hoh”ladım aynalarımı dirseğimle silip,canhıraş çığlıklarımı yakaladım kuyruklarından alaycı baykuşların şahit olduğu gözyaşlarımı sakladım zulama acılar çekerek döndüm tekrar yatağıma kara gecenin karanlığının en koyu olduğu zamanında gözlerime değmeden gözlerin karabasanların döşüme çöküşleriyle feryatlarım çınladı yeniden odamda aşkımın acısı sızlattı taa en derin mâhremlerimi bedenimin arka sokaklarına uğursuzlar, şakaklarıma kırlar düştü yüreğimse,mavisini ,kırık bir hüzünle saklar gülümsemekse, önümüzdeki bahara…kim bilir..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
garip bir şehir garip bir gece kâbus gibi bir uyku…uyku denilirse… kalp çarpıntıları içinde âniden sıçradım kalkıp lâvaboya yürüdüm ter içinde… gözüm takıldı pencereden dışarıya dolunayın puslu ışığında “hoh”ladım aynalarımı dirseğimle silip,canhıraş çığlıklarımı yakaladım kuyruklarından alaycı baykuşların şahit olduğu gözyaşlarımı sakladım zulama acılar çekerek döndüm tekrar yatağıma kara gecenin karanlığının en koyu olduğu zamanında gözlerime değmeden gözlerin karabasanların döşüme çöküşleriyle feryatlarım çınladı yeniden odamda aşkımın acısı sızlattı taa en derin mâhremlerimi bedenimin arka sokaklarına uğursuzlar, şakaklarıma kırlar düştü yüreğimse,mavisini ,kırık bir hüzünle saklar gülümsemekse, önümüzdeki bahara…kim bilir..?
geç kalmadan hemide..sağolunuz yazan kaleminizle.yeni yıl diye coşarlar yaşam yolu kısalır onumu kutlarlar,oysa ,hayat kısacık bir serüvendir,bir el tutmalılar yakamalılar,inanmalılar,,,el tutunca kısalan yolları unuturlar..ölüm korkusunu unutturacak bir ayak izine koşmalılar..kimmi?YANLIZLAR..
binay seymen tarafından 1/1/2011 5:08:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
binay seymen tarafından 1/1/2011 5:09:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
dirseğimle silip,canhıraş çığlıklarımı yakaladım kuyruklarından alaycı baykuşların şahit olduğu gözyaşlarımı sakladım zulama acılar çekerek döndüm tekrar yatağıma kara gecenin karanlığının en koyu olduğu zamanında gözlerime değmeden gözlerin karabasanların döşüme çöküşleriyle feryatlarım çınladı yeniden odamda
Yağmur ve yalnızlık hüznü... selam ve tebriklerimle..
garip bir şehir garip bir gece kâbus gibi bir uyku…uyku denilirse… kalp çarpıntıları içinde âniden sıçradım kalkıp lâvaboya yürüdüm ter içinde… gözüm takıldı pencereden dışarıya
Yürekte gizlenenler,dökülü veriyor dizelere. Akıcı bir o kadar da kalıcı sözler
garip bir şehir… garip bir gece… menekşelerime su verdim çocuksu bir tebessümle konuştum onlarla sonra tıp…tıpp…tıppp… yağmur atıştırmaya başladı başımı uzattım pencereden dışarı yağmur yüzüme ve cama çizikler atmaya başladı gözlerim yorgun ,puslu ve kısık uyku mahmurluğuyla kapanmak üzere gözlerim ellerim tutmuyor artık
KUTLARIM ESERİNİ GZUEL DOST EMEĞİNE SAĞLIK BİN SELAM OLSUN YUREĞİNE
Yağmurlu gece insana hep hüzün getirir.Giden sevgilinin acıları içine işlemiş,güzel günlerde unutulmamış.Güneşin doğmasıyla kötü günlerin geride kalması,hayata her zaman umutla bakmanız dileğiyle.Tebrik ederim. Sevgilerimle.
öznur hanım, değerli yorumunuz için tşk ediyorum.. şiir ,(olmayan )bir sevgiliyle yaşanılanların sonrasını dile getirmeye çalışılan bir çalışmaydı.. saygılarımla..
''garip bir şehir,garip bir gece...'' gözyaşlarıyla yıkanmış kelimeler,kalp çarpıntılarıyla harmanlanıp kelime işçiliğle sunulmuş çok başarılıydı kalem dostum,yürekten kutluyorum,saygılar...
Şair hüzünlü unutulmuş bir sevginin duygusallığını yaşıyor, dizelerde karamsar bir hava var.Sabah güneşiyle yeni bir gün başlar her yer aydınlanır şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
yüreğimse,mavisini ,kırık bir hüzünle saklar gülümsemekse, önümüzdeki bahara…kim bilir..?
Güzel dizelerdi hüzün doluyduu ama isterimkii degerli şair dostum herzaman gülsünn herzaman umutla baksın hayataa.Yüreginize saglık şair dostum Saygılarımla
Hocam kısa şiirlere seslendirme yapıyorsunuz son iki şiiriniz oldukça güzel ,onlarıda sesli dinlemek isterdim.
tebriklerrr