(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME VEDA (11) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME VEDA (11) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suya düşmüş bir saman çöpü kadar hafif ve bir okadar çaresizdim okurken.Şiir beni kendi aklışıyla sürükleyip götürdü.Ne okumak nede anlamak için zorlandım.Ellerinize sağlık.
Şiire Madalya olmuş finaldeki beyit.
Aşktan akan gözyaşı, rûha gençlik iksiri Ancak hür aşk kurtarır, bedendeki esiri... sevgi ve selam.
Aşktan akan gözyaşı, rûha gençlik iksiri Ancak hür aşk kurtarır, bedendeki esiri
Yarın kadar şiir yazsam bana yeterdi şairim.Dostum benim gene mükemmel bir hayat kesitinden mısralarda can verdin muhteşem şiirinle,seni okumak büyük bir şans inan bana.Canı gönülden kutlarım kardeşim..
Seri devam ediyor ben de geri dönük okumaya çalışıyorum, kendini arayan devin dizelerini.. Acısını , yüreğindeki devinimleri hissedebiliyorum.Sakın vazgeçme hep yaz sen... Tebrikler.Slm ve dua ile..ESRA
Bazen bırakmayı düşünüyorum. Belki yazmak iyi geldiği için bırakamadım. Sizin gibi dostların teşviki ile bu güne geldim. Yoksa kendime kalsaydı bırakmıştım çoktan. Dilerim yazdıklarımla faydalı oluyorumdur.
Teşvikinize çok teşekkür ederim. Ben aynalarımı severim, yani sizleri.
hocam cok dehset yazmissin, basarilarinin devamini diliyorum Mevladan...