(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yosun yosun gözlerde sevdalı bakışlar var çatıyorsun kaşlarını sanki mevsim sonbahar...
yüreğimde bir fırtına koptu kopacak çok sevinme biliyorsun karlar yağacak...
ısınmayacak ellerin ve yüreğin, üşüyeceksin geçen gençliğine bakıp çok üzüleceksin.... ne denırkı şairim sadece harıkaydı kutlarım yazan kalemınız daım olsun saygılarımla..
Çok teşekkür eder bende, sevdiklerinizle sağlıklı mutlu şanslı bir yıl dilerim. Her şey gönlünüzce olsun can dost...selamlar sevgiler esenlikler gönülden...
geçmişe bakıp üzülmeden yaşama yüremek ya zor herhal gençlik öylesi güzel ki gittimi gelmiyor.çok güzel yansımış yüreklerin sıcaklığı daim kalsın şiir tadında
giden yıllar geri dönmüyor aslında doğdumuz andan itibaren yaşlanamaya doğru yol almıyor muyuz Allah hayırlı sağlıklı huzurlu ömürler versin inşallah, tebrikler..
Teşekkürler yoruma...fotoğrafı kendim çektim geçen hafta cenevre deydim ve orası aynen böyle karlıydı...yani ben yoğun bir kar gördüm. inanın nefisti...ama bizde durum başka oluyor....ve soğukta kalanları düşününce yağmasa da olur diyorum....sevgi ve selamlarla dost...
Sevgi adına güzel göndermeler var...Sevende sınırsız hoşgörü ve empati olmalı...Karşılıksız ve koşulsuz sevmenin kurallarına herkes uyabilse kimse üzülmez...Yüreğinize sağlık...güzel şiirinizden dolayı kutlarım...Entellektüel.
malesef zamanın önüne geçilmiyor ama her yaşın ayrı güzellikleri var bulmalı çıkarmalı onları yaşamalı doya doya,söke söke zamansız yaşamalı bazı güzellikleri...harika bir şiirdi Serap Hocm selamlar sevgiler...
Çok teşekkürler yoruma, on beş gün İsviçre'ye seyahate gittik eşimle ve hasret olduğum kızımı görmeye ondandı uzak kalmam şiirlerden..selamlar esenlikler dost....
Bu şiirinizde de yaşamı çok net ve anlaşılır bir biçimde, oldukça da duygusal özetlemişsiniz. beyeniyle okudum. Şiir tadındaydı sayın Ertence. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum, dost şairim sizi, tam puanımla Kemal polat
vur başını taştan taşa yokum işte demiş canım benim ........ bazen isyan güzeldir bazen boykot eder yürek en vahşi yüzünü takınıp açar bayrağı alır süvarileri meydana çıkar böyle ..... tebrikler canım...
Yok be arkadaşım.. Tabi ki gençlik güzel..ama o zaman o güzelliği farketmiyor zaten insanlar.. en iyisi yaşımızn güzelliğinin tadına varmak derim ben.. selam ile.
ısınmayacak ellerin ve yüreğin, üşüyeceksin geçen gençliğine bakıp çok üzüleceksin....
Hocam güzel dizeleriniz için tebrik ederimmm Yıllar geçiyor gençlik yerini ortayaşlara bırakıyorrr ve keşke dedigimiz geçmiş için üzülüyoruzzz Saygı ve sevgilerimmleee
gençliği.. bitmeyen bahar zannedip kıymetini bilemedik mi, yoka zaman mı hızla döndü..?
Anlamlıydı efendim, sevgilerimi bıraktım...
Saygılar...