(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
21 ARALIK DİKKAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
21 ARALIK DİKKAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN NE OLACAĞINI PEK ANLAMADIM AMA.... NE OLACAKSA OLSUN DA GÖRELİM BAKALIM.... BENCE GELECEĞİ ALLAH'DAN BAŞKASI BİLEMEZ BENİM BİLDİĞİM 21 ARALIK EN UZUN GECEDİR....O KADAR...... İŞİMİZ FALLARA MI KALDI????FALCILARA MI.... KUTLARIM.....SAYGILAR......
İthal felaket tellalına benden selam olsun.21 Aralık benim evlilik yıldönümüm.Rica etsem bir yorum yapabilirmi.Tam 37.nci yıldönümümüz.Geçmişi ben yaşadım gitti.Gelecekte ne varmış,ne yokmuş.Bizden olmayan ve şarlatan olay her şey bizde deger görüyor.Sonumuz hayır gelsin.Ne diyeyim.Bu güzel anlatımı kutlamak kalıyor bana.Tebrikler.
Asla felaket tellallığı yapmam Yapanları göresem inanın yutmam Bu bir haber paylaşmadan yırtmam 21 Aralıkta birşey olacakmış iNŞALLAH BİRŞEY OLMAZ.oLUR SA DA HAYIRLI BİR ŞEY OLUR İNŞALLAH
BEN NE OLACAĞINI PEK ANLAMADIM AMA....
NE OLACAKSA OLSUN DA GÖRELİM BAKALIM....
BENCE GELECEĞİ ALLAH'DAN BAŞKASI BİLEMEZ
BENİM BİLDİĞİM 21 ARALIK EN UZUN GECEDİR....O KADAR......
İŞİMİZ FALLARA MI KALDI????FALCILARA MI....
KUTLARIM.....SAYGILAR......