(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O KADINLARDAN SIKILDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O KADINLARDAN SIKILDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kadınların suretlerine kibrit suyu varlığıma sıkıldığımın ibare zapt-ı bu dünyada bu odada bu zamanda başka alemler aklımda
.öteki olmayı becerebilirsem eğer. .yırtık kazağımıda sırtıma geçirebilirsem adam olunca.
.o kadınlardan sıkıldığımı söyleyeceğim herkese Söylüyoruz yürektekileri bazen acı olsada yazarken ağlansada istenenlerde zor değil ,verilmesi gerekenlerde yüreğinize birşey söylemeyeceğim o anlatıyor...
Noktalama üzerinde durmak istiyorum; sizin şiirde durduğunuzdan ilhamla:
!860’a kadar yoktu edebiyatımızda. İlk Şinasi’nin kullandığı söylenir.
Yaygınlaştıran şair Tevfik Fikret: Özellikle serbest müstezatlarının kendi okuduğu gibi okunması arzusuyla.
İlköğretimlerde öğretilen ve devam ederek üniversiteye kadar tekrar edilen, son ezberlerin de orada tekrarlatıldığı basit kurallar.
Sayısı az...
Bazı güç analtımları anlatmaktan aciz.
Hele ki şiir.
O basit kuralları bilenin, kendi özelinde daha özgürce kullanma hakkı olduğunu düşünüyorum: Yürümeyi, hoplamayı, koşmayı öğrendikten sonra bale yapmayı...
Şiir benim mi; sözcüklerle dilediğim gibi oynama hakkım var mı; peki noktalamalarla oynama hakkım niçin olmasın.
varlığıma sıkıldığımın ibare zapt-ı
bu dünyada
bu odada
bu zamanda
başka alemler aklımda
.öteki olmayı becerebilirsem eğer.
.yırtık kazağımıda sırtıma geçirebilirsem adam olunca.
.o kadınlardan sıkıldığımı söyleyeceğim herkese
Söylüyoruz yürektekileri bazen acı olsada yazarken ağlansada istenenlerde zor değil ,verilmesi gerekenlerde
yüreğinize birşey söylemeyeceğim o anlatıyor...