Bana mezârımı, bu gün kazdırma Ölüm fermânımı, canla yazdırma Al yanaklarıma, kanlar sızdırma Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Kalbimi eyledin, hep pâre pâre İçimi meyledin, aşkla ne çâre Dilimi zeyledin, sendeki hâre Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Dilimi aşkınla, bir lâl eyledim İnce kollarını, bir bâl eyledim Saçını elime, bir dal eyledim Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Herşeyimi verdim, aşkın seline Kalbimi çıkarıp, koydum eline Gözyaşımı döktüm, saçın teline Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
O aşkın eyledi, beni bir evvâh Adınsa dilimde, hemîşe dilhâh Yâdın gelir gece, aklıma nâgâh Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Gözlerin döner hep, felekler gibi Sözlerin iner hep, melekler gibi Soner’in gözü hep, çilekler gibi Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Soner Çağatay / 5 ARALIK 2010 / Wuppertal
Kelimeler: Evvâh: İnleyen, hep âh çeken Hemîşe: Devamlı Dilhâh: İstenilen, arzulanan Nâgâh: Ansızın Bâl: Kanat, kol kanat Zeylemek: eklemek, iliştirmek, takmak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM DİLBÂHTE’M! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM DİLBÂHTE’M! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstad bu ne güzel bir yerektir ki !böyle güzel eserler ortaya cıkmış..tebrikler..tek kelimeyle yüreğinize sağlık bol bol sevgiyle kalınız ki bu güzel eserler cıksın ortaya..başarılar güzel şair
O aşkın eyledi, beni bir evvâh Adınsa dilimde, hemîşe dilhâh Yâdın gelir gece, aklıma nâgâh Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
Gözlerin döner hep, felekler gibi Sözlerin iner hep, melekler gibi Soner’in gözü hep, çilekler gibi Kurbânın olduğum, canım Dilbâhte’m!
kARDEŞİMİ VE GÜZEL ŞİİRİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.şAİRİM BU GÜZEL ŞİİRLERİNİ OKUMAKSA AYRI BİR GÜZELLİK.kENDİMDEN BİRŞEYLERİ BULMANIN TADINI ALIYORUM ŞİİRLERİNDE.CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM SENİ VE GÜZEL KIZIMI,MUTLU YILLARA ERMENİZ DİLEĞİM İLE..