(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAĞIRIRIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAĞIRIRIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK OLSUN YAZAN KALEMİ VE ŞİİRİ KUTLUYORUM O KADAR GÜZ BİR ŞİİR OKUDUMKİ ÇAĞRILAN DOSTLARDAN OLMAK DİLEĞİ İLE SELAM VE DUA İLE KALIN SAYGILARIMLA .
Şükretmezler bilmem niçin. Ben yanarım hak için. Benim yolum yunus için. Çağırırım dost dost diye ..............Aşık Korhani Şiir dostum, gene kaleminiz, yüreğiniz yine coş eylemiş, güzelden, güzellikten yana ne güzel söylenmişiniz, gönlünüzden güzellikler , yüreğinizden hak ve hakikat sevdası eksilmesin tam puan ekleyerek, saygılar sunarım…………Aşık Korhani/Kanber ORHAN
Aşkın ile avareyım, söyle dost, hangi şehre, hangi kente varayım Çok samimi ve içtenlik duygular. Gönlün hangi duygulara yöneliyorsa, onları dizelerinde renklendir. Sana başarılar, mutlulular sevgili dost. Sevgilerimle...
değerli yorumuna"Aşkın ile avareyım, söyle dost, hangi şehre, hangi kente varayım" çok teşekkür ederim çok kıymetli şair dostum. selamlar, sevgiler, saygılar...
* * * Dünya kaygısından geçip, Yokluğunda kanat açıp, Her daim aşkınla uçup, Çağırırım dost dost diye.
Aradığım canımdadır, Hem de benim kanımdadır, Cemal’im hep zarındadır, Çağırırım dost dost diye.
* * *
Düşmüşüm aşkınla yola, Bu seyahat hayır ola, Gözlerim yâr ile dola, Çağırırım dost dost diye.
Senden başka yok gidecek, Dilim hep zikrin edecek, Bu cismim sana erecek, Çağırırım dost dost diye.
Bu dünyadan neydi kârım? Belki ben çok günahkârım, Gönlümdedir ah-u zârım, Çağırırım dost dost diye.
g.öz))
Var olsun ilahi aşkla çarpan yüreğiniz Cemalettin Hocam, gönülden kutlarım, çok güzeldi.. Yorumunuyla renk katan Serhat Beyin nefesine sağlık, tebriklerim gönülden.. Sağlıcakla kalınız, huzur içinde, ilahi aşkla geçen bir ömür dilerim...
SÖLENECEK NE VARSA HEPSİNİ ÜSTATLARIM SÖLEMİŞ ZATEN ÜSTADIM BANADA TBRK ETMEK VE KUTLAMAK DÜŞÜER GÖÜNL SAYFANZIDAN YİNE MÜKEMMEL BİR ESER Dİ SAYGIALRIMLA....
Bir Aşık Veysel bir karacaoğlan şiiri kadar mükemmel bir esser olmuş yüreğinize emeğinize sağlık çağlayan yüreğiniz daim çağlasın üstadım saygı ve sevgilerimle...
Bakarım cemali yâre, Gönül düştü dili dara, Oldu dilim pare pare, Çağırırım dost dost diye. QQQQQQQQQQQQQ kutlarım bin hak guleri ile söze gerek yok arif olan anlar eserin dost ile dost
Bakarım cemali yâre, Gönül düştü dili dara, Oldu dilim pare pare, Çağırırım dost dost diye.
Aşkın ile divaneyim, Yar seninle avareyim, Zühdümle ben sevineyim, Çağırırım dost dost diye.
Mescidi hem meyhanede, Haneyi ol viranede, Kâbe de ve put hanede, Çağırırım dost dost diye.
Sular gibi hep çağlarım, Yürek yaralı dağlarım, Perişan gönül bağlarım, Çağırırım dost dost diye.
Garip geldim cihana ben, Acı bana, unutma sen, Yar uğruna soldu bu ten, Çağırırım dost dost diye.
Dünya kaygısından geçip, Yokluğunda kanat açıp, Her daim aşkınla uçup, Çağırırım dost dost diye.
Aradığım canımdadır, Hem de benim kanımdadır, Cemal’im hep zarındadır, Çağırırım dost dost diye.
Cemalettin GÜRPINAR
mükemmel abiciğim,yüreğinize sağlık,okurken çok haz aldım,seslendirdiğim için de çok gururluyum. allah ım sizden razı olsun ki bizlerden esirgemiyorsunuz bu güzel şiirlerinizi,hakkı arayan şiirlerinizi bastık bağrımıza.
ÇOK DEĞERLİ DOSTUM KARDEŞİM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN ŞİİRİMİ O GÜZEL SESİNLE SESLENDİRİYORSUN VE ŞİİRİME GÜZELLİK ÜZERİNE GÜZELLİK ATIYORSUN ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM. SAYGILAR, SEVGİLER SELAMLAMLAR...
Üstadım tebrikler Rabbim dosta ulaşanlardan eylesin çok güzel bir eser yüreğinize sağlık kalem daim olsun selam ve dua ile kalın inşallah sayğılar Seslendirme sonradan geldi nefesiyle esere değer katan ve yürek telimizi titreten ustaya selamlar sayğılar
ARİF BARAN tarafından 12/12/2010 7:33:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayatın olduğu her yerde onu çağırmak ne güzel ne güzel
yüreğinize kaleminize sağlık
kutlar hürmetlerimi arzederim
selam ve dua ile