(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERİNLİĞİN NEFESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERİNLİĞİN NEFESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alıp da anılarımı bohçadan Alıyla yeşiliyle… Varsam dere boyuna Baksam yıllar gibi akan sulara, Acısam Gençliğimi terk eden çocukluğuma. ÖZLEM DUYMAK GERİYE ELBETTE GÜZEL AMA BU YAŞLARINDA GÜZELLİKLERİ VAR SAYIN HOCAM
Yol verin, yol!.. Vapur olayım, Bir ağın içinde balık olayım, Sonsuzluğun sırrını arayım, Yüze yüze dibini göreyim, Okyanusunda can bulayım.
Değerli hocam kaleminiz şiiri okurken hissettiriyor.Şiirde daha çok manevi hazzın doruğa ulaştığını gördüm.Sonsuzluğun sırrını aramak iddialı bir ifade bir o kadar manen yüklenen içerisinde bulunan durumların yüce yaratıcıya ulaştığı girdabın çıkıç yolu gibi...çok güzeldi kutlarım yürek sesinizi selam ve saygılarımla.
Sevgili dost, bizler ki gelip geçenlerden arta kalanız ve ne zaman yoklukta, ne zaman varlıkta olduğumuzu bilememenin acizliği içindeyiz. Bu bilinmezlik içinde savrulurken yaşadığımız anda biliyoruz ki cümle kapıların anahtarı sevdadır ve bu sevda geçmişle geleceğe savrulmuştur, bulana aşk ola. Selam ile...
Susmanın gergefinde ise anlaşılır olabilmek şiir yeterince sus demiş zaten..
Her susan dinleyen vede anlayan olabilseydi keşke ve anlaşılırdı sevdanın sessizliğindeki esrarı, yoksa ne gerek vardı her seven yüreğin çığlık çığlık feryadına..
Her mısraya ayrı bir mana her dizeye ise ortak paydalar yerleşmiş ve sustuk dercesine sevdaya yelken açmış..
Güzel vede anlamlı bir şiir okumanın hazzıyla sizi vede bu anlam yüklü nadide eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yudumyunus..yunus karaçöp
Alıyla yeşiliyle…
Varsam dere boyuna
Baksam yıllar gibi akan sulara,
Acısam
Gençliğimi terk eden çocukluğuma.
ÖZLEM DUYMAK GERİYE ELBETTE GÜZEL AMA BU YAŞLARINDA GÜZELLİKLERİ VAR SAYIN HOCAM