(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep Mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep Mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))) Ya bi alan seç... Ya bi yalan seç... Demiştim oğluma... Sayısaldan Eşitağırlığa zıpladı... İstediği bölümü kazandı... O da mutlu... Sevdası da.. Ben... Ben "babayım"... Mutlu olmam gerekmez ki.. Nasıl olsa onların mutluluğundan kırıntılarla geçinirim.. Sevgiler sayın şairime...
Hanımefendi ,eğer sonuç sıfırsa ,sınavın koşullarını iyi okumadık demektir.Bazı sınavlarda tek yanlış, bütün doğruları götürüyor. Nefis şiirinizi kutlar saygılar sunarım.
vega4 tarafından 12/9/2010 12:14:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk bir matematik ve türkçe olduğuna göre ..... Evet sınıfta kalmışsınız... Boşverin Esma hanım...Zaten hepimiz; 1 tek duygusal bakış; 2 kadeh şarap; 3 adet güzel söz ve 4 adet espriyle,5 para etmez yüreklere,6 okka değer vermiyor muyuz? .....Toptan atıldık okuldan....
Ya bi alan seç...
Ya bi yalan seç...
Demiştim oğluma...
Sayısaldan Eşitağırlığa zıpladı...
İstediği bölümü kazandı...
O da mutlu...
Sevdası da..
Ben...
Ben "babayım"...
Mutlu olmam gerekmez ki..
Nasıl olsa onların mutluluğundan kırıntılarla geçinirim..
Sevgiler sayın şairime...