(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karar Ver şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karar Ver şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karar vermek kolay değil.. Hele bir başkasını etkileyen karalar kolay verilmiyor... Hele bir başkasından bir başkasını etkileyenler daha da zor. Zor. Vesselam. Zooor. Saygılarımla.
akıllı düşünene kadar deli köprüyü çoktan geçermiş derler ikilemsiz kararlı ve ne olacaksa olsun diyorsa eh versin artık bir karar... güzel işlenmiş bir sitemli şiir kısa ama öz... yüreğinize sağlık
Burdayım şairim, burdayım, istemeden oldu uzak kaldım yorumlardan, kapris değil inan ki, yeniden sizlerle birlikte olmak çok güzel, kıssadan hisse gördüm yine gönül sayfanda, kutlarım selam ile..
bugün yüzümüz gülüyor galiba, dün yağmur var demiştiniz sabah her taraf yağmura teslimdi...aman allahım süleyman bugün istanbulu görseydi özellikle metrobüsü, her halde bayılır kalırdı... .)
şiir ve yazılarınız farklı, üslub farkı tabi ki...
Hanımefendi ,iş karara geldiyse vermeli.En kötü karar kararsızlıktan iyidir.Çünkü karar irade beyanı olup,sürüklenmekten kurtarır.Çok güzel bir sorgulamaydı,tebrik eder saygılar sunarım.
vega4 tarafından 12/10/2010 2:11:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Karar vermek; Güven,Özveri ve Tecrübe gerektirir sevgili şairem...Var mı onlarda? Bilmem anlatabildim mi? Her zamanki deminde nefis bir şiirdi... Sevgilerimle...
Hele bir başkasını etkileyen karalar kolay verilmiyor...
Hele bir başkasından bir başkasını etkileyenler daha da zor.
Zor.
Vesselam.
Zooor.
Saygılarımla.