Mutluluk bir tek seninle güzel, Sensiz sevinç beni çok üzer, En imkansız düşlerin peşinden, Beraber koşmak ne güzel! Ruhumuzda gizlendi aşk. Bedenimizde saklı ondan evvel. Suretimizi almayı başarsa da, Bu aşkı durduramaz ecel!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DURDURAMAZ ECEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DURDURAMAZ ECEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
PERİHAN HANIMA: "Allah gecinden versin" çok anlamsız bir laf bence!Allah:her canlı ölümü tadacaktır!diyor... SÜRGÜNCE YE:RESİMLERİMİ HEP BOYARIM.ÇOK YAKIŞIKLIYIM DA ONDA...KİMSEYİ TAHRİK ETMEK İSTEMİYORUM... AKDENİZCE YE:ECELE MEYDAN OKUMUYORUM DOSTUM.SADECE ÖLÜNCE AŞKI RUHUMUZ TAŞIYACAK,YOK OLMAYACAKDİYORUM... BAŞTÜRK:AYY CANIM BENİM YA... ANNEME(AFET FIRAT):EN GÜZEL YORUMLAR ONDAN BANA.DÜRÜSTÇE,SERTÇE.AMA BU PEK SERT OLAMAMIŞ.DAHA SERT CİDDİ YORUMLAR BEKLİYORUM...
Ecel diyince öncelikle Allah gecinden versin demek geldi içimden, güzel şiirdi. Bana, "Hayat sevince güzel, Sen sevilirsen eğer," şarkısını hatırlattı.Sevginin geçtiği her yer güzelleşiyor.Yüreğine sağlık, tebrikler....
bak bu sefer daha güzel olmuş. daha önceden mi yazmıştın yoksa benim dediklerimden sonra mı düzettin bilmiyorum ama daha güzel olmuş. dedim sana çalışırsan başaracaksın. güzel evvel ecel gibi kelimeleri sona koyarak ahenk sağlamışsın. keşke o güzellerin birisini çıkartsan daha hoş olur gibi geliyor bana. 16 yaşındaki bir gencin şiiri olarak da çok güzel. başarılar dilerim oğlum. Afet Kırat
SÜRGÜNCE YE:RESİMLERİMİ HEP BOYARIM.ÇOK YAKIŞIKLIYIM DA ONDA...KİMSEYİ TAHRİK ETMEK İSTEMİYORUM...
AKDENİZCE YE:ECELE MEYDAN OKUMUYORUM DOSTUM.SADECE ÖLÜNCE AŞKI RUHUMUZ TAŞIYACAK,YOK OLMAYACAKDİYORUM...
BAŞTÜRK:AYY CANIM BENİM YA...
ANNEME(AFET FIRAT):EN GÜZEL YORUMLAR ONDAN BANA.DÜRÜSTÇE,SERTÇE.AMA BU PEK SERT OLAMAMIŞ.DAHA SERT CİDDİ YORUMLAR BEKLİYORUM...