YÜREĞİM AFFET BENİÖmür boyu seni bir hataya düşürmedim Sen kabul buyurduysan sana yüz çevirmedim Hayatımda ilk defa olacağı görmedim Canan bildim sevdirdim ve kirlettim gölgeni Hata insana mahsus yüreğim, affet beni Suna suna ben seni bir değmeze sunmuşum Görüp sırım cismini, bir servinaz sanmışım Oysa silik bir gölge nasıl da aldanmışım Değmezler güruhuna aldım apardım seni Yüreğim sen ekbersin, yanıldım affet beni Üç kuruştan da beter bilumum değerleri Başında silik hünkar, kıçta aveneleri Bizce malum işliyor sırra kadem işleri Satılık yüreklerle muhatap kıldım seni Sen selimsin yüreğim, ne olur affet beni. |
Eğer mesaj yazmasaydınız bu güzel şiirinizi okumaktan mahrum kalacaktım.Teşekkür ederim:))
Suçsuz bir suçlu gibi yargılanmaya hazır bir şekilde durmuşsunuz fotoğrafınızda.
Yüreğe en büyük zararı insanın kendisi verir.İnsana en büyük cezayı zarara uğrattığımız yüreğimiz verir.Bedenimizdedir ama dünyası başkalarının topraklarındadır.O topraklarda bile kasvetli bir yalnızlık içerisindedir.
Biz onu hep yalnız kalmaya mahkum ettik,hep acılara gebe bıraktık.
Bizi idam sehpasına götürecek cezanın bedelini ödemek bile kendimizi yüreğimize affettirmeye yetmez.Ne kadar acı.
Onu kendi topraklarımıza çekmek için geç olmasa da yaşadığımız kısa süre içinde bile yine onu aldatacağımıza üzülerek inanıyorum,keşke tersini söyleyebilseydim.
Ne mutlu yüreğini,onu yalnız bırakmayacak yüreklere sunmayı başaranlara,ne mutlu sunulan saf,temiz,katıksız yüreklere kapısını açanlara.Ben başaramadım,yüreğime başarıyı tattıramadım.Dilerim başkalarının yürekleri başarabilir.
Bu şiiri ben de yüreğime sunabilir miyim?
Paylaşımınız için bir kez daha teşekkür ederim.Sevgiyle kalın.Paylaşımla kalın.