(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkı anlatmaya kalemler de yetmiyor, tükenmez denen kalemler de bitiyor zamanla, ama bir türlü anlatılacaklar bitmiyor.Güzeldi Tebrikler.Kaleminize sağlık........
şair kızım benim sana kızarım. kalem hiç iflas etmemeli.sen yüreğini dökeceksin kan ağlarken kaleminden kan damlayacak. yoksa seni de çevreni de mahveder içindekiler. dost ol kaleminle önce sen sonra kalem. bırak ne derse desin alem. şair annen sana başarılar diler.
Sevgili dost, benim kalemim de son yıllarda iflaslarda ama şükür yüreğim yazıyor:) Tebrikler. Bu arada "Oyun mu gereçek mi ?''ne sandın'' cümlesinde gerçek bir klavye sürçmesine kurban gitmiş bilgine... Ayrıca soru işaretleri tamam da "ne sandın" kelimesini tırnak içine almana gerek yok, bakma ben aldım çünkü senin ifadendi:) Sevgiler.
Kalem ve beyaz kagit ,insanin en güzel dostu ,kimseye söyl eyemedigin ,sezdiremedigin duygulari kalem araciligiyla beyaz kagida aktarirsin. Kalemin yoldasin olsun Zuhal Hanim
İNAMILMAZ OYUNLARDIR HER OYUN KÖREBE GİBİ SAKLAMBAÇ GİBİ VEYA ELİM SENDE GİBİ
OYSA HER KEDER SEVGİYLE GELİRKEN SEVGİLİDEN GÖNÜL SUSKUNDUR SUSKU KUŞUDUR ARTIK... O ÇİLELİ BAŞSA SÖZDE SAKLIDIR KANAT ALTINDA. AMA BİLİYORKİ HER ŞEYİYLE ORTADA
OYSA YAZMAK İÇİN VARSIN DÖKSÜN KALEM HATTA SAÇSIN... İFLASMI ASLA.............. SEVGİM SAYFANDA ŞAİREM. OKUTMAYI BAŞARIYORSUNUZ TEBRİKLERİM ÇOK. BİLESİNİZ.
Olmasın hazan, sevgiyle dolsun yaşanan her an...
Yüreğinize sağlık...
Sevgiler ÖZ' den...