(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düttürü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düttürü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili dostum, bu dünyada adalet dışında her şey var. adalet olacakmış ama bu dünyada değil diyorlar bizimse ihtiyaç duyduğumuz şu andır diğer dünyada olacak/sağlanacak adalete ihtiyacımız yok.
Sana ait ise her şey, ey Tanrı-m Sözüm yok hiç, tek beşer düttürü Bir de olmasın isterdim hiç ayrım Gam yemem, yaksan da cehennemde Bundan ötürü
gerçeğin,bazılarını acıtıcı,bazılarına ise 'ben size söylemiştim' dedirtecek yanı.. öyle bir anlam ki yazı ile ifade etmeye kalksan sayfalar yetmez.. insanlığın başlangıcı kadar eski ve ölümsüz bir çelişki.. muhteşem bir beş dize.. yürekten kutlarım dostum.. sevgimle..
sevgili kutbo; geçen gün çay içmek için oturduğum pastanede, arkadamda oturan iki kadının konuşması dikkatimi çekti. bitanesi diyorki... anneler çocuklarını ayırmaz, çocuklar kendilerini ayırır. günümüzde de insanlar kendilerini ayırıyor, görgüsüzlük ve doyumsuzlukları ile. kısa ama mükemmel bir içerikti şiirin. sevgi ve saygılar.
Bence kocaman bir isyan bayrak dikmiş şiire
Bir irdelense yüreğimi acısı yakar
Cehennem gibi...
Çok saygılar Kutbo
Yüreğine saglık