(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nakkaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nakkaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüme giderken bile sıcak kalp bitmez aşk sevda şiiri KUTLARIM Şimdi soruyorum o buna değermi diye tabiki..TEBRİKLERRRR Sevdanın temizini şiirin içeriğini gerçek kesitte okudum
Ölmüş yüreğin aşkı bendeki kefen ile tabutla muhatap
selalar verilir sessiz sedasız namazı kılınır ruhsuz bedenimin
mezar taşında adım yazmasın sana olan aşkımı işlesin nakkaşım
öncelikle 'siyahgül'ün bir adı varmış ve iyi de olmuş.. aşk ölümsüz değil midir zaten.. biz gitsek de yaşayacak.. hayata nakşedilmiş çünkü.. harikaydı şiir.. kutlarım dostum.. sevgimle..
Harika gerçekten mükemmel sözler....... Yorum mu bu güzel dizelere yorum ancak!!!
Ölmüş yüreğin aşkı bendeki kefen ile tabutla muhatap selalar verilir sessiz sedasız namazı kılınır ruhsuz bedenimin mezar taşında adım yazmasın sana olan aşkımı işlesin nakkaşım
Ölü ruhların şehrine Yalnız girdim kapıdan Kavuştum rahmetine Emir Allah’tan…
Para pul yoktu Yoktu eş, dost, çocuklar Dağ deniz yıldızlara yazdığım Güneş diye taptığım o kadında yoktu Kuşlar ağaçlarda özgürlük Bütün o renkli çiçekler Yoktu hürlük…
Benden size selam olsun Tanıyan ve tanımayan bilin ey insan oğlu Tek özgürlük Yaşamak…
Öbür dünyadan serisi
İşte böyle bir şiirim düştü yoruma
sevgi saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 11/27/2010 10:30:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
mezar taşında adım yazmasın
sana olan aşkımı işlesin nakkaşım
ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..