(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİTAPLARA VEDA (9) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİTAPLARA VEDA (9) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başlığına el olmuş bir şiir. Sağ gösterip sol vurmak dedikleri şey bu olsa gerek. Keşke Bu şiir Kitaplara veda nın ilk'i olsaymış.Aslan yattığı yerden bilinir kavlinden ele alınmış ve hakkı tamamen ödenmiş bir şiir.
Bahçelerde siyâset; hatta evde siyâset Türkiye’de siyâset, beyni örten necâset...........Bu beyit bence şiirin Kalbi olmuş.Zira Bu ülkede Politikadan başka bir şey yok.Siyaset deha işidir.Yalan ve aldatmak ise ;Politikası,bizim Mürekkep yalamış merkeplerin.sevgi,tebrik ve selam.
Bahçelerde siyâset; hatta evde siyâset Türkiye’de siyâset, beyni örten necâse . kutlarım harıka bir anlatım ve sunumla bizlere gösterdiğin olumsuzlukları inan ki bu defterde bilmeğen yoktur bunun dolayı için rahat olsun yanlız senin bashsettiğin o necaseti bilerek ponpalayan çok çıkarcı var en basitinden böl parçala yönet ilkesini kendine bayrak edinenlere karşı biraz uyanık olmalıyız buna da çok iyi değinmişsin kutlarım yüreğinin insanlık için attiğini anlamıştım bunun için teşekkürler sevgiler
Bahçelerde siyâset; hatta evde siyâset Türkiye’de siyâset, beyni örten necâset
Oysa, aklın çarkına, sokulmuş bir çomaktır Hatta onun gözüne, sokulmuş bir parmaktır
O çomağı çek çıkar; parmağı da kır kökten! Namerdim ben inmezse, ilâhî sofra gökten
Mektep ve de kolejler, papağanlar çiftliği Papağanlar hiç sevmez, bu dertli ibibiği
Yüreğinize sağlık kardeşim çok anlamlıydı ayıramadım bütünüyle aldım şiiri kelimeler ve bilgilendirme yazılarınızsa çok güzel teşşekürler..İlhamınız bol olsun ..Kutlarım selam ve dua ile..
Keşke Bu şiir Kitaplara veda nın ilk'i olsaymış.Aslan yattığı yerden bilinir kavlinden ele alınmış ve hakkı tamamen ödenmiş bir şiir.
Bahçelerde siyâset; hatta evde siyâset
Türkiye’de siyâset, beyni örten necâset...........Bu beyit bence şiirin Kalbi olmuş.Zira Bu ülkede Politikadan başka bir şey yok.Siyaset deha işidir.Yalan ve aldatmak ise ;Politikası,bizim Mürekkep yalamış merkeplerin.sevgi,tebrik ve selam.