(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİTAPLARA VEDA (10) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİTAPLARA VEDA (10) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem hayatınızdan kesitler.hem ideolojilerin insanlara ne ettiği,hemde hoş bir ibretler vesikası olmuş vedaların hitamı olan Bu şiiriniz.Şahsen ben hem sizi onaylıyor hemde Kitaplarınızın Bir kiliseye hibe edilmesini yüreğimize batan bir hançer gibi algılıyorum.Malesefki.Emanet ehline yakışır.İlim garbın elinde altın gibi işliyor.Kararınızın isabetli olduğunu söyleyemem.Keşke Anadoludaki okullara yollamak ve Nice sonerleri sevindirmek gelseydi aklınıza.Eminimki bir bağ otuı herşeyden kıymetli bilen bizlere dargınsınız.Bakın sizde aynı hatayı yapmışsınız.BİZ BİR HALT tan anlamayız deyip en değerli mirasınızı en değersiz yere hibe etmişsiniz.Hakkınızda hayırlı olur dilerim.sevgi ve selam...
Hikayenizle birlikte siirinizi okudum cok etkilendim,bende kitap okumayi cok seviyorum cocuk yaslarimdan beri bende Erzurumda okul yillarinda tenefüslerde dahil zamanimin cogunu kütüphanede gecirirdim.Bu sevgi hic bitmedi azalmadi yillarca büyüdü icimde ve benimde zaman icinde aldigim kitaplardan oldukca genis bir kütphanem olustu evimde.Sanirim zor sartlarda okumak ya da okumak isteyipte okuyamamak yatiyor bunun temelinde.Okuma özlemi ne güzel bir özlem keske herkes tüm cocuklar okuyabilse.Zamanlarini televizyon önlerinde degilde kitaplarla ya da kütüphanelerde gecirebilseler. Okuma özleminizin önünde saygiyla egiliyorum,ve kitaplar serinizi okuyorum okumaya devam edecegim.Saygilar selamlar Münih´ten.Sayfanizi biraz gec kesfettim ama olsun artik takipteyim....:)))
Bu kadar anlamlı güzel bilgi birikiminden olan şiire neden yorum yapılamış ki çok güzeldi şiiriniz . Aklıma ilk yazdığım şiirler geldi 200 kadardı arıyordum bir gün bana bakıp ha arama defterini çöpe attık denmişti gidip çöpe bakmıştım. Ama o kahkaha atıp o geçen haftaki çöplerle gitti demişti. .Küsmüş incinmiş yıllarca yazmamıştım.. Sonra demiştim onlarıda yazan bendim neden yazamayım ki.. .Yıllarca gizli yazmıştım sonrada karşılarına geçip bir daha çöpe atamazsınız atsanızda yedekledim saklıda da var demiştim .. Yazınız o anımı anımsattı bana.. Yüreğinize sağlık kutlarım ..Selam ve dua ile..