(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Denen Bilmece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Denen Bilmece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçebilseydik ötesine yaşanmamış bir çağın, öncelikle neler yaşamak istediğimizi belirlerdik, yaşanmamış bir hayatın öncesinde. Biliriz ki en büyük isyan sessizliktir ve bizler o sessizliğin yıkılmayan duruşlarıyla kendimizi sorgularız ve sancıları yine kendi hassas yüreğimizde taşımaktan onur duyarız... Yürekten tebriklerimle...
Dönüp bakınca geriye nasıl geçmiş bunca zaman denir ve bir varmış bir yokmuş ile başlayan masal misali izleri baki yaşanan her şey.Kendisi mucize insanoğlunun ve yarın meçhul,ekinimiz var bu dünyada,her yeni gün ile gidiyoruz yavaş yavaş hasatın yapılacağı O Yere... Dünden bugüne yaşadıklarımızı,perdeli gözlerimizle hayal ederken yarınları, bir de bakmışsın yol tükenmiş ve nasıl bilirdiniz diye bizim için de sorulacakolanı iç dünyamızda sorgulatan ders verici bir şiirdi.Tebrik ederim Jale hanım...En kalbi duygularla selamlarımı,saygılarımı sunuyorum...Ahmet BOZTAŞ...
rahimden çıkacak kadar küçüksün mezara girecek kadar büyümüşsün şu dünyaya baksana ha ağlamış ha gülmüşsün an gelir! sende gidenler gibi ölmüşsün .....
Kısacık hayat ama dev gibi sözcükler arkadaşım.. Çok anlamlı çok güzeldi..Kutluyorum yürekten.. Sevgilerimle..
evet sevgili gönül dostum kısada olsa çok güzel bir anlatım yaşam çok kısa ,iyi ders almalı insan var ile yok arası bir nefes kadar kısa var olduk var kalmayı denemeli insan sevgilerimi gönderiyorum size selam olsun biz den o güzel gönlünüze daima..........
Tebriklerimle