(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Minik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Minik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Of be kısa kıssadan hisse düşündürücü derin can alıcı sözler Her düşüşün nedeni vardır ama her düşüşün kalkması olmaya bilir bir çif söz yada el çok şey ifade eder bulabilirsen onuda tabi of beee YÜREKTEN KUTLARIM
Minicik bir hikayeye kocaman bir hayat ve öyküsü sığdırılmış. Az sözle çok anlatım.. Kısa dizelerinizin ruhumda yarattıklarını anlatmak için sayfalarca yorum bile yazabilirim..
Der ki 'Şiir' ; Ahh hayat/zaman/insanlar.. Tüm yaşanmış/yaşanmamışlılarım.. Her biriniz ne de çok umutlarımı alıp götürdünüz. Ne çok iz bıraktınız yüreğimde. Kanat çırpıp kuşlar gibi özgür olmak, uçmak istedikçe ne de çok kırıldı kanatlarım.. Şimdi ruhum karanlığın, umutsuzluğun yalnızlığın derin dehlizinde. Canım acıyor.. Acıtıyorsun be hayat. Ne ölebiliyorum ne de yaşama tutanabiliyorum.. Umutsuzluk denilen; her şeyden beter eden duyguymuş meğer.. Bir gün o en sevdiğin, hayallerin, beklediğin ellerini çekip giderse yüreğinden, yüreğin bomboş kalırsa kapılırsın işte bu duyguya. Hüzne çare var ama ya umutsuzluğa? Bir kez kapıldı mı umutsuzluğa, bırakmaz yakanı bir daha.. En kötüsü inancın da alır götürür yanında.. Hayata, yaşamaya dair tutunmak istersin. İstersin istemeye de; tutunacak tek bir dalın yoktur artık... Hayat nereye savurursa, oraya bile gidemezsin...
Beğeniyle okudum 'Şiir'inizi. Daim olsun kaleminiz/yüreğiniz. Saygımla...