kapadı kendini gecenin koyu rengine artık kuytulara saklanıyor küstü herkese …kendine bile… artık o çok sevdiği cama bile çıkmak istemiyor içindeki maviyi de yitiriyor gün be gün beni yitirdiği gibi… neyse, vakti geldi, sardunyalarımı sulamalıyım artık gözyaşlarımla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ TEBESSÜM EDEN ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ TEBESSÜM EDEN ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Süleyman bey merhaba; yine ben, şiirinizi ilk okuduğumda da çok beğendiğimi belirtmiştim ama tuhaf bir şekilde sık sık içimden bu şiiri okurken yakalıyorum kendimi, ne kadar etkilemiş beni meğer.. Evet hüzün var ancak çocuk ölmemiş, sadece küskün.. Hangimiz küskün olmuyoruz ki zaman zaman.. Neyse uzatmayayım şiirinizi sık sık paylaşmak istiyorum, daha önce de izninizle paylaşmıştım zaten. (Tabi ki isminiz ve hatta rumuzunuzla birlikte) Yeni yılınızı kutlar, başarılarınızın devamını dilerim...
cahide hanım, beğeniniz için çok tşk ediyorum..ad,rumuz kullandıktan sonra paylaşmanızda bir beis yok benim için..ayrıca sevindim.. değerli yorumunuz içinde ayrıca tşk ediyorum..
kapadı kendini gecenin koyu rengine artık kuytulara saklanıyor küstü herkese …kendine bile… artık o çok sevdiği cama bile çıkmak istemiyor içindeki maviyi de yitiriyor gün be gün beni yitirdiği gibi… neyse, vakti geldi, sardunyalarımı sulamalıyım artık gözyaşlarımla süleyman altunbaş (ılıkyağmurlar)
değerli hocam güzel şiirlerinizi gerek edebiyat defteri ve gerekse de Altınova Gazetesi'nde zevkle okuyorum,başarınızı kutlarım,şairlik ve yazarlık işte böyle özveri isteyen bir şey..sağolun.Ben de Ankara Efece Haber Gazetesi'nin Samsun Temsilcisi,yazarı ve muhabiri oldum.sevgi ve saygımla,selamlar...
sevgili oktay bey, öncelikle geçmiş olsun der,Allahtan âcil şifalar diler,yeni yayın hayatınızda başarılar dilerim..her zaman yanınızdayım bir kardeşiniz olarak..
kapadı kendini gecenin koyu rengine artık kuytulara saklanıyor küstü herkese …kendine bile… artık o çok sevdiği cama bile çıkmak istemiyor içindeki maviyi de yitiriyor gün be gün beni yitirdiği gibi… neyse, vakti geldi, sardunyalarımı sulamalıyım artık gözyaşlarımla
Kutlarım dizeleri duygulu bir şiirdi güzeldi...selamlar...
kapadı kendini gecenin koyu rengine artık kuytulara saklanıyor küstü herkese …kendine bile… artık o çok sevdiği cama bile çıkmak istemiyor içindeki maviyi de yitiriyor gün be gün beni yitirdiği gibi… neyse, vakti geldi, sardunyalarımı sulamalıyım artık gözyaşlarımla
Duyguların sele karıştığı ,özlemlerin her daim yaşanılacağı güzel eserinizi kutlarım. saygılarımla...
Sayın Hocam hemşerim sayfanızda güzel yorumun eşliğinde güzel bir şiir okudum Öğretmenler günüzü en içten dileklerimle kutlarım. beğenimi sayfanıza bırakarak ayrılıyorum tebrikler
Sardunyalarla birlikte umut çiçeklerinizi de sulayın Süleyman Bey.. Sulayın ki o içinizdeki çocuk o çiçeklerle gülümsesin size... Çok güzeldi yine.. Tebrikler