İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana, elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan Önce Kendine Aşık Olmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan Önce Kendine Aşık Olmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendine saygısı sevgisi olmayan dan başkalarına ne hayır gelir ki... haklısınız.. Ama ben kendime aşığım zaten deee O zaman da megaloman diyorlar nolcak şimdii :))
İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana, elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli.
bu şiire başlıksanırım"insanın içinde aşk olmalı öncelikle" olsaydı daha anlamlı olurdu... çok guzel ve anlamlıydı kutlarım sevgilerimle...
İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana, elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli.
KARDEŞİM ŞİİRİN ÇOK GÜZELLEŞMEĞE BAŞLADI.DİĞER ŞİİRLERİNDE GÜZELDİ.TEBRİKLER SEVGİYLE KAL
İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana, elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli.
.... İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana, elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli .... Gönlünüze Sağlık.Sevgiyle...
İnsan önce, kendine aşık olmalı, saygı, sevgi, hoşgörü adına, emekten yana. elleri toprağa değmeli, elleri toprağa fidan vermeli, can suyu dökmeli sevdalı elleri, toprakta sevdalar büyütmeli.
Altına imzadır tebrikler sevgili şiir dostu selamlarımla
Çok doğru,çok güzel.Kutlarım şairi.