SENİ BIRAKMAYACAĞIM BU SEFER
Beni bırakıp gitme dedim bu yangın yerinde
Gidersen yanarım dedim, yanarım kederimden Gidersen taş, taş olmaktan çıkar dedim Toprak, unutur dedim toprak olduğunu… Gittin… Ve ben yıllarca geleceksin diye Bekleyip durdum seni ellerim ceplerimde… Bu gidiş meğer son gidişinmiş Alıp götürdü beni benden… Sen varken arılarla sarmaş dolaştı çiçekler bu bahçede Serçeler sen varken şarkılar söylerdi mes’ut Sen varken mestti ağaçlar kollarında sarmaşıkların Sen varken güzeldi yaşamak… Ahmet KÖKEN |
Sayfanıza ilk kez uğradım.. Serbest tarzda güzel şiirler okudum.. Aslında ben serbest tarzda yazılanlara pek takılmam.. Neden mi ? Çünkü şu "imge salatası tutkunları" olarak tanımladığım "manâsı kendiyle menkûl" metinleri yazanların şiirimsilerini anlayamadığımdan.. Ha, serbest şiire karşı mıyım ? asla.. Serbest şiir de olmalı.. amma içinde birazcık anlaşılır mâna olmalı, biraz da kelimeler arasında uyum bulunmalı... birisi dereye yuvarlanırken öbürü kuşların kanadında semâlara uçan kelimeler ile şiir yazdım zannedenlerin yazdıklarına ben "şiirimsi" diyorum.Yazanlara da ne dediğimi ise siz anlayın artık..
Velhasıl...
Anlaşılır olmaya ve duruluğa özen göstererek devam edin lütfen..
Şiirlerinizin tamamını okumuş değilim.. Son üç şiirinizi okudum yalnızca.. Belki hece düzeninde veya aruz ile yazdıklarınız da vardır ama henüz dolaşmadım diğer sayfaları; o yüzden gördüklerim kadarıyla yazıyorum bu satırlarımı..
24 kasım ile ilgili olarak yazdıklarınızı okudum meselâ ve gerçekten takdir ettim.. sevdim.. altına imza koyarım dedim..
Artık takip edeceğim yeni bir kalem ve samimi bir şiir dostu var diyorum..
Gönülden muhabbetlerimi sunuyorum selâm ve dualarımla...