Yüreğimde Karanlıktın,ağırdın Yıldızsız gece gibi Ne zaman ki gün ağardı Gördüm gerçeği Sana değmezdi Güneş bile Aydınlatamadı seni Işıkları yetmedi Bitirdi sevgimi....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgilerin karşılığı hak edilen kadar görülmezse yürekler kanıyor...Zaten seven kalp kırılgandır...hassastır...Sevgiden anlamayana da raslarsa şaşırır kalır seven...Sevgiler o zaman açılamaz...serpilemez...buruşur..solar...belki de bir zaman sonra ölür...Çok haklı bir temayı işlemişsiniz..Yüreğinize,kaleminize sağlık...Tebriklerimi sunar, iy bayramlar dilerim...Entellektüel.
Ahh ablacım o sevgi bir kere yürege düşmeye görsün seneler geçsede insana bir ömür boyu agır geliyor.Sana deger veren arkadaşların ve bizler varız güneş bizler için doğsun hep güzel günlerde birlikte olalım tebrik ederim ablacım
gönül dostum merhabalar çok güzel yine ,dert çekildığinde dert olduğu düşünülmez ise çekmesi daha kolay olur sanırım kabullenmek gibi ............sevgilerimiz ile selamlar..........
Yüreğimde Karanlıktın,ağırdın Yıldızsız gece gibi ....................................... Yıldız Hanım ; hem karanlık hem ağır ,güneşin aydınlatamadığı bir kahır .Çekilecek dert değil.Çekenlere sabır dilemek lazım. Koca bir derdi kısaca anlatan kaleminize sağlık.Tebrik eder,saygılar sunarım.
Yüreğimde Yıldızsız gece gibi Karanlıktın,ağırdın Ne zaman ki gün ağardı Gördüm gerçeği Sana değmezdi Güneş bile Aydınlatamadı seni Işıkları yetmedi Bitirdi sevgimi....
Yıldız ******************** Değerli arkadaşım çok harika bir şiir okudum gecenin bu saatinde.. Evet, gecenin bu saatinde geceme YILDIZ Hanımın şiiri YILDIZ misali geldi.. """ Yüreğimde Yıldızsız gece gibi Karanlıktın,ağırdın""" dizelerinde ne güzel anlatmışsınız karanlığın ağırlığını ki, bu ağırlık dert demektir, elem demektir.. Değerli şair arkadaşım güzel gönlünüzün elemden ve gamdan uzak olmasını diliyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Mustafa EROL