KAVAK YELLERİ HEP KESKİN ESİYORDU..... Şair Yamağı
ŞİİRİN EN SAF HALİ İLE O SEBEPLE HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYE AÇIK :)
Uzun zaman önce değildi daha Yitip giden zamanda değildi Ne dün, de ne yarınlarda Ne çok yakınımda, nede dağların ardında Sevgisizlik seli olduğunda, Sen hangi ummanda boğuşuyordun?
Yitik şehirleremi yazılmıştı sevdamız Çıkmaz sokaklarda mıydın Sen nerdeydin?
Ben mi erken geldim bu keşmekeşe! Sen mi geciktin yazılmış tarihlerden gelmekten? Uzak mı yakın mıydın, zamanın akışında? Her insanın bir kaderi var derler ya! Sen hangi kuşun kanatlarında, Biriktiriyordun hüzünlerini
Ben de önceki kaderimde ; Sonsuz üzüntülerimi yaşarken Yüreğimdeki sevgisizliği yaşarken Sen nerdeydin?
Artık her şeyin bittiği noktada! Aşka inanmayan bir kalbe sahip olunca…. Gözyaşlarımın sel olup çağladığı noktada, Sen nerdeydin?
JALE KESKİN
Teşekkürler Kayıp Kentln prensi ;
ki yaşadım aşkın en yüce duygularını yükseldim doruklara, göklerde asılı kaldım İZ BIRAKTIM YOLLARINDA AYDINLIĞIN.. bir adım üstüne bir adım daha basılı kaldım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN NERDEYDİN?(ONSEKİZ YAŞ ŞİİRLERİ )4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN NERDEYDİN?(ONSEKİZ YAŞ ŞİİRLERİ )4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ümitlerimizin bazen tükenmeye yüz tuttuğu zamanlar olabilir...Aslında hayat inişli çıkışlıdır...Her karanlığın bir gündüzü vardır....yaşama sevincimizi yitirmediğimiz sürece bu krizleri atlatabiliriz...her şeyden önce de güvendiklerimiz, zor günümüzde yanımızda olmalıdır derim...Güncel ve düel.okunaklı dizeler...Yüreğinize sağlık...iyi bayramlar dilerim...Entellektüel.
Valla ya nerdeydi ki zaten her arzulanan arzu duyulan beklenen yerde olunmalımı yoksa olunmamalımı bu da başka gerçekler değilmi of yaaa HARİKA DUYGU SELİ .. KUTLUYORUM KALBEN
Bakarız görmeyiz bazen yanıbaşımızdaki harika insanı.. Çok sonraları farkederiz ya da kaybedince birgün.. Hüzün yağmurlarıyla ıslanmış masum dizeler.. Kutluyorum arkadaşım..Sevgiler..
Aşka inanmayan bir kalbe sahip olunca….
Gözyaşlarımın sel olup çağladığı noktada,
Sen nerdeydin?
sorgulayan finalde vurgulu bir anlatımla zirve yapmış akıcı bir eserdi kutlarım gönül sesiniz hiç susmasın saygılarımla