Kuşlar kadar özgürüm artık, seni affettim! İçimdeki acılar silindi, sevdadan yana Ağrılarımda kalmadı bak! Senin üzülmeni gerektiren bir şeyde yok Kalbimi Özgür bıraktım ben. Bilirsin ölüler acı çekmezler Hissetmezler soğuğu kışı doluyu Onlar sevda türküleri de söylemezler, Sevdiklerine…
Artık üzülmeni gerektiren bir şey yok O kuşlarda gelmeyecek , pencereme ötmek için Yatağım hiç bozulmayacak Elbiselerim askıda kalacaklar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜĞÜM (ONSEKİZ YAŞ ŞİİRLERİ )3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜĞÜM (ONSEKİZ YAŞ ŞİİRLERİ )3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında biraz da nazlanırdık.. Türk filmlerinin etkisinde kalırdık.. Şiirlerin beni de o günlere götürdü.. Çok güzeldi arkadaşım çok beğendim.. Sevgilerimle..
canimcim harika bir siir ve 18 yasinda genc ve civil civil bir yasa yurek sever askik olur ve cosar yurkte sevgiyi yasar ayriliklar huzunler yasanir deneyimlerden gecer her yasanmis olayda biraz daha tecrube kazanir askda daha saglam adimlar atariz .seven yureklerde dilerim hic ayriliklar yasanmasin sevgiden yana.tam puan yurekten
Artık üzülmeni gerektiren bir şey yok O kuşlarda gelmeyecek , pencereme ötmek için Yatağım hiç bozulmayacak Elbiselerim askıda kalacaklar. filozofça söylenmiş sözler. kutlarım. yüreğinize kaleminize sağlık
( Kuşlar kadar özgürüm artık, seni affettim! ) ( İçimdeki acılar silindi, sevdadan yana ) ( Ağrılarımda kalmadı bak! ) _________________________________
ayrılığın diğer adı ölüm.!
evet ayrı olsakta.! aşkımız ölmedi ,ben öldüm sana olan sevgim benimle mezara kadar,dergibiydi dizeler
evet, gerçek sevginin ölmeyeceğini ancak ölümle geleceğini anlatmış güzel yürek.. acıda olsa gerçek,yüreğin sesi oldukca güzel ima etmiş sevdayı.!
sevgiyle diyorum dosta,gülsün yüreğin..
ne baharlar geçti ,hepsi yalan gerçek olsalardı ,kalıcı olurdu inan efsane yalan konuşmaz inan sözüne ,inan...........neşretmediğim şiirlerimden ..nacizane bir dörtlük .
Kuşlar kadar özgürüm artık, seni affettim! İçimdeki acılar silindi, sevdadan yana Ağrılarımda kalmadı bak! Senin üzülmeni gerektiren bir şeyde yok Kalbimi Özgür bıraktım ben. Bilirsin ölüler acı çekmezler Hissetmezler soğuğu kışı doluyu Onlar sevda türküleri de söylemezler, Sevdiklerine…
Artık üzülmeni gerektiren bir şey yok O kuşlarda gelmeyecek , pencereme ötmek için Yatağım hiç bozulmayacak Elbiselerim askıda kalaca OKUDUM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLER5IN VAR OLSUN SEVGİYLE KALIN İYİ GÜNLER DİLEYİYLE
Sevgili Jale, Yaş onsekiz de olunca yazılan şiirlerde ayrılık olsada çok sevimli şiirler oluyor. Çünkü hayatın baharında ve yolun başında. Hayatta daha nelerle ne sevgilerle karşılaşılacağı bilinmeden o gençlik yıllarını, yollarını hevesle yürümek ve şiirdeki gibi affetmekte var:)) Tebrikler, sevgiler.
18 yaşında ölümcül düşünceler........ Kırılmış küsgün yürekler.... Özgürlüğe doğru sürüklenirler.... Yaşamdaki en büyük ayrıcalık özgür düşünceler.... Harikaydı...Kutluyorum Jale Hanım ....hem şiirinizi hem de bayramınızı..Sevgilerle..