(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN OLSAN YÂRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN OLSAN YÂRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldiniz efendim yorumunuza cevağ vermekte çok geç kalmışım umarım affedersiniz. Uzun bir zaman siteye uğramadım mazeretim dolayısıyla hoşgörünüze sığınıyorum değerli yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ediyorum saygı ve selamlarımla esen kalın.
Hoş geldin sevgili kardeşim sayfamda yorumunuzu görmek çok güzel, beğeni ifadeniz için ayrıca teşekkür ederim. Saygı ve selamların en güzeli siniz olsun esen kalın.
Üstadım tebrikler severek beğeniyle okudum harikaydı kutladım KURBAN BAYRAMINIZI en içten dileklerimle kutlar sağlıklı mutlu yarınlar dilerim selam ve dua ile sayğılar
Hoş geldin Arif kardeşim ziyaretinle onur verdin, değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Yorumunla şiirime değer kattın. İdrakinde olduğumuz Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar nice güzel bayramları en güzel şekilde yaşamanızı temenni ederim. saygı ve hürmetlerimle.
Hoş geldin Ali abi ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Dostlara ulaşmakta sıkıntı oldu. Güzel eserlerinizi okumak için biraz geç kaldım. Umarım kusuruma bakmazsınız, değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve hürmetlerimle.
Hoş geldin sevgili kardeşim sayfa mı ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Dostlara ulaşmakta sıkıntı oldu. Güzel eserlerinizi okumak için biraz geç kaldım. Umarım kusuruma bakmazsınız, değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kalım.
Hoş geldin Azimet kardeşim ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Dostlara ulaşmakta sıkıntı oldu. Güzel eserlerinizi okumak için biraz geç kaldım. Umarım kusuruma bakmazsınız, değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve hürmetlerimle.
Hoş geldin Ümüt abi ziyaretinle onur verdin, sizin gibi değerli üstatların sayfamı ziyereti çok memnun ediyor. Bir kaç gündür internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Dostlara ulaşmakta sıkıntı oldu. Güzel eserlerinizi okumak için biraz geç kaldım. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim saygı ve hürmetlerimle.
Hoş geldin kardeşim ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kal.
Merhaba efendim Sayfanızda çok güzel bir şiir okudum Sayfanıza her geldiğimde birbirinden güzel şiirler karşılıyor beni duydular damla damla beyaz Safaların üzerine damlıyor kutlarım sevgilerimi bırakıp gidiyorum şiirin güzelliğinde hoşçakalın
Hoş geldin Abla ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım.Dolatısı ile güzel eserlerinize hasret kaldım şükür şiimdi ulaşma imkanım oldu. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarım gönülden esen kal.
İnsanlar azmi ile koca dağları devirebiliyor ise sen neden yapamayasın azim, azim, azim bak neler çıkacak göreceksin paylaşımın için teşekkürler can dost
Hoş geldin Kenan abi ziyaretinle onur verdin, Çok usta bir şairimiz bir şiirime eleştiri yazarken heceye dikkat etmediğimi yazmıştı ve doğruydu ben içimden gerldiği gibi yazmıştım ama hata yaptığımın farkına varmama sebep oldu. Şahsinizda ona tekekkür edeyim. Çok uataca olmasa da heceye artık uymaya dikkat ediyorum. Belki daha zor oluyor ama inşalah muavfak olabilirim. Ziyaretine ve güzel yorumuna çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kal.
Hoş geldin Cemal hocam ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Siteye uğrayamadım ve tabiki güzel eserlerinizden uzak kaldım umarım kusuruıma bakmazsınız. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kal.
Hoş geldin Osman hocam ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Siteye uğrayamadım ve tabiki güzel eserlerinizden uzak kaldım umarım kusuruıma bakmazsınız. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kal.
Hoş geldin Cemallettin kardeşim ziyaretinle onur verdin, bu aralar işlerimin yoğunluğu ve Birazda internette altyapı çalışması dolayısıyla bağlantı sorunu yaşadım. Siteye uğrayamadım. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Hoş geldin Mehmet hocam özellikle bir hemşehri olarak ziyaretinden onur duydum, Değerli yorumun için çok teşekkür ederim saygı ve selamlarımla esen kal.
Hüzün düştü yollara, gelemez misin?
Gönlümde yerin olsun, istemez misin?
Aşka hasret kalbimde, sen olsan yârim
tebriklerr harika bir şiiir olmuş :)