(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can yoldaşım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can yoldaşım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM. BİR EFSANEYE GÖRE İNSAN BİR ELMA GİBİ BÜTÜN YARATILMIŞ, KALP HERZAMAN O YARISINI ARAR DURURMUŞ SEVDADA. ÖZLEMDE. NEZMANKİ GERÇEK YRIMINI BULUR İŞTE MUTLULUGU OZAMAN YAKALAIŞ. (TABİ BÖYLE BİR OLAYYOK EFSANE.)
Bir elmanın yarısı olmak mümkün değil zaten.Herşeyden önce biri kadın,diğeri erkek.Cinsiyet farkı var.Aynı düşünmeleri imkansız.Evlilik çok sabır ve fedakarlık işi.Elindekilerle mutlu olmasını bilmek,artısını eksisine yetirmek ve bardağın dolu tarafını görmek lazım.Kalpler ancak böyle huzur bulur.Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Saygılarımla...
Ekmeğim,aşım,toprağım
Susuzluğumda can suyum
Yanında huzur duyduğum
Yokluğunda hasretle yandığım
Adını yüreğime yazdığım
Yazda gölgesinde serinlediğim
Kışta beni ısıtan ateşim
Bahtıma doğan güneşim
Bir ömür eşim
Erim,yiğidim,herşeyimsin.
Kutlarım eşinize yazdığınız sevdanın dizeleri çok harikaydı....hep bu segiyle yaşayın inşallah...sevgilerimle...