Karanlık bugün Kasvet var hüzün var Güneş çabalasada Işıklarını sıcaklığını Saçmak için Ulaşmıyor bana İçimde buz gibi Bir hava var Ya ben öldüm bugün Yada ölen sadece ruhum Acıyı hissediyorum Ama anlamıyorum Neyim var...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dostum Yıldız hanım yüreğine sağlık güçlü kaleminde anlamlı ve önemli bir şiir okudum Sayglarımla.Tebrik ediyorum sizi ve bu anlamlı şiiri Saygılarımla
Karanlık bugün Kasvet var hüzün var Güneş çabalasada Işıklarını sıcaklığını Saçmak için Ulaşmıyor bana İçimde buz gibi Bir hava var Ya ben öldüm bugün Yada ölen sadece ruhum Acıyı hissediyorum Ama anlamıyorum Neyim var...
Yıldız ************************* Değerli şair arkadaşım....Çok değil oldukça az kelime kullnarak mükemmel bir şiir yazmışsın.Tebrik ediyorum.Aklıma ne geldi biliyor musunuz..Hani bazı kadın vardır çok az bir malzemeden bir sürü yemek çıkarma becerisi gösterir ya işte şiiriniz de öyle arkadaşım..Diğer şiirlerinizde olduğu gibi bu şiirde de oldukça başarılı Buldum ve başarılarınızın devamını diliyorum.. Mustafa EROL
oluyor böyle kara günler,anlamsız kasvetler.iyiki kalemimiz ve kağıdımız var,onlarla avunuyoruz işte.yüreciğine sağlık, dert uğramasın gönlüne:))sevgiler.
Karanlık bugün Kasvet var hüzün var Güneş çabalasada Işıklarını sıcaklığını Saçmak için Ulaşmıyor bana İçimde buz gibi Bir hava var Ya ben öldüm bugün Yada ölen sadece ruhum Acıyı hissediyorum Ama anlamıyorum Neyim var...
Karanlık bugün Kasvet var hüzün var Güneş çabalasada Işıklarını sıcaklığını Saçmak için Ulaşmıyor bana İçimde buz gibi Bir hava var Ya ben öldüm bugün Yada ölen sadece ruhum Acıyı hissediyorum Ama anlamıyorum Neyim var...
Tebrik ediyorum. Çok güzel ve anlamlıydı şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
sair dost ölüm bir gün gelip bizi bulacak bunlari düsünmeyin güzel seyleri düsünün ki iyi esyler olsun gülen yüzün hic bir zaman solmasin en derin saygilarimla
Aman şairem hüzünler karamsarlıklar Dökülmüş bugün dizelerinize Ne olur güne az umutla başlayın o gülen yüzünüze gülücükler daha çok yakışır Hüzün yakışmıyor size.Tebrik ediyorum Ve sayfanıza güzel mis kokulu güllerle sevgilerimi bırakıyorum
Yıldız Hanım ;önce Allah gecinden versin.Ben,bilirim buna kara sevda derler.Öldürmez ibret olsun diye süründürür.Allah kurtarsın düşeni. Tarifinizden çıkardığım bunlar.Tebrik eder saygılar sunarım.
Her insanın bu gibi duygular yaşadığı günler vardır...
Yüreğinize sağlık...