(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hic görmeden askin kokusunu duymak ve damaklarinda hisetmek ne güzel . Kalbinin derinliklerinde hisedersin bilirsin ordadir bir yerlerde ve hic icinden cikmayacaktir sevmisen eger .
sevgili hocam bu güzel düşünceleriniz icin cok tesekkür ederim. aşk yüzyıllardır tarif edilmeye calısılan ama bir türlü anlatılamıyan inanılmaz bir duygu. aşkın kokusu birtek kalple duyulur. tüm kalbimle sevgi ve saygılarımla...
kendi güzel gönlü güzel şiir yüreli arkadasim. güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim. her yasanan aşka ulaşmak icin degilmidir. bu yüzden kederlerimi bile sevdim ben. aşkla kal daima sende. tüm kalbimle sevgilerimi yolluyorum inci taneme...
AŞKTAN DAHA GÜZEL BİR DUYGU VARMIDIR. COK TESEKKÜR EDERİM SİZE. GÜZEL DEGERLİ DÜSÜNCELERİNİZ İCİN. GÜLEN GÜZEL GÖZLERİNİZ HEP AŞKLA DOLU OLSUN. SEVGİLER SAYGILAR...
MERHABALAR EFENDİM. GÜZEL DÜSÜNCELERİNİZ İCİN SİZE COK TESEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA TÜM GÜZELLİKLER SİZİNLE OLSUN. BENDENDE YUNUS DİYARINA SEVGİLER SELAMLAR...
Hic görmeden askin kokusunu duymak ve damaklarinda hisetmek ne güzel .
Kalbinin derinliklerinde hisedersin bilirsin ordadir bir yerlerde ve hic icinden cikmayacaktir sevmisen eger .
Kutlarimhem erman dostumu hemde Mucizemsin hanim efendiyi ...
ikinizede Saygi ve Selamlar
hatiranla_yasiyorum tarafından 2/9/2011 1:36:19 AM zamanında düzenlenmiştir.