(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat bir masaldır canım... Ama hiç bir masal güzel bitmez... Yani sadece masallardadır gökten düşen üç elma... Ve çıkılan kerevet... Doğarken sevinilir ama son yolculuklarda hep gözyaşı vardır... Tebrikler... Sevgilerimle..ESRA
masalsi hayatlari yasamak kendi elimizde. masalimizin güzel yada kötü olmasi da kendi elimizde. yorumlamaya deger buldugunuz icin cok tesekkür ederim. tüm kalbimle sevgiler saygilar...
masalsi hayatlari yasamak kendi elimizde. masalimizin güzel yada kötü olmasi kendi elimizde. yomurmlamaya deger buldugunuz icin cok tesekkür ederim. tüm kalbimle sevgiler saygilar...
Hoşgeldin MUCİZE, sen bir mucizesin gerçekten, nereden çıktın gecenin bu saatinde, hoşgeldin sitemize, Harika bir sevda masalı okudum dinledim, yüreğine, emeğine sağlık, yorumlayan beyefendi de çok güzel yorumlamış, kutluyorum genç şairim, nice paylaşımlar olsun, sevgilerimle.
CANIM ARKADASIM HARIKA BIR ASK MASALI KESKE BU ASK MASALINDA YASASA BURDAKI GIBI ASK MASALLARDA KALIYOR GERCEGI YASAMAK MUCIZELERE KALIYOR AMA DILERIM KI BU ASK MASALINDAKI GERCEK SEVGI GERCEK ASK OLARAK BIRBIRINE KAVUSSUN.MUTLU OLSUNLAR MASALLARDAKI GIBI KALMASIN.BU MASALDA GERCEK ASKLARA DONSUN.SEVGIYLE ASKLA VE MUTLULUK UCGENINDE YASASINLAR SONSUZA KADAR.SEVGIYLE KALIN MUTLU KALIN GUZEL YURKELERDE ASKLA YASAYIN.TAM PUAN
Çerkez Kızı tarafından 10/30/2010 2:13:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
güzel cennet yürekli canim arkadasim... güzel sözlerin icin cok tesekkür ederim. dilerim tüm aşklar masallar gibi yasanir... sevgilerimle seni öpüyorum...