ey! sevgili diyorum ki kırk kilitte vursam kalbime kırkını da kır gir içine şöyle bir kurul gönül köşküme hüzünleri hasrete yükleyip kör kuyulara atsak mutluluktan uçup yıldızlara ulaşsak ayrılığa inat aşk olsak... neyse... unut gitsin benimki de masal işte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
masal işte... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
masal işte... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
saygın insan merhabalar : umarım rahatsız etmemişimdir..arif baranla samimiyetiniz varsa kim olduğumu sorun o söylesin..daha az uğramaya çalışacağım..başarı mutluluk yolunuz olsun..saygımla..
merhaba degerli hocam sizi tanımamama ragmen her daim varlıgınızı hissettirdiginiz icin cok tesekkür ediyorum onur veriyorsunuz. sevgiler saygılar hocam.
sevgili hocam Besim bey deger veren begenen yüreginize teşekkür ediyorum. yaşanılası sevdalar alınan nefesler dilerim masal tadında olur. gönlünüzdekilerin ömrünüzde olmasını diliyorum. sevgiler saygılar hocam.
canım abim bana inananlardan birisin bugün eğer birkaç kelime düşüyorsa şu yüreğimden sizlerin verdigi cesaretle dökülüyor. birgün belki benimde nazicane kelimelerim şaha kalkıp şiir olur kimbilir :) aleykümselam canım abim. benden de sana kocaman sevgiler saygılar o güzel yüregine selamlar.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.